ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند چگونه هوش مصنوعی ورزش تنیس را متحول می‌کند؟
سرخط خبرها

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۳۰۱۰۶۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود
اینستاگرام به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، قابلیت جدیدی را توسعه می‌دهد تا کاربران بتوانند تنظیمات الگوریتم پیشنهادی محتوا را تغییر دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اینستاگرام به‌زودی قابلیت ریست‌کردن الگوریتم را برای تغییر پیشنهاد‌های ارائه‌شده در اپلیکیشنش فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند الگوریتم را به گونه‌ای تربیت کنند تا محتوای پیشنهادی در بخش‌های مختلف مانند اکسپلور، فید اصلی و ریلز، با علایق و ترجیحات شخصی آنها همخوانی بیشتری داشته باشد.

براساس بیانیه‌ی رسمی متا، شخصی‌سازی الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی طراحی شده است که احساس می‌کنند توصیه‌های محتوا دیگر با علایق آنها مطابقت ندارد. به عنوان مثال، شاید در گذشته ویدیو‌های دستور پخت غذا را دوست داشته‌اید، اما اکنون دیگر به آنها علاقه‌ای ندارید و بااین‌حال همچنان در صفحات ریلز و اکسپلور محتوای مربوط به دستور پخت غذا را می‌بینید.

قابلیت مورد بحث شبیه به قابلیتی است که تیک‌تاک سال گذشته معرفی کرد و به کاربران اجازه داد فید For You را ریست کنند.

پس از ریست‌کردن تنظیمات پیشنهادی اینستاگرام، الگوریتم مجدداً بر اساس تعاملات شما با پست‌ها و حساب‌های مختلف، محتوا‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با علایق شما همخوانی بیشتری دارد. در صورت تمایل به انجام این کار، می‌توانید فهرست دنبال‌شدگان خود را بررسی کرده و حساب‌هایی را که دیگر مورد علاقه‌تان نیستند، حذف کنید.

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، می‌گوید که ویژگی جدید نباید به‌طور مکرر استفاده شود، زیرا تنها برای مواردی طراحی شده است که می‌خواهید الگوریتم را به‌طور کامل تغییر دهید.

موسری گفت: «می‌خواهم واضح بگویم که این کار بزرگی است و باعث می‌شود اینستاگرام در نظر شما در ابتدا جذابیت خود را از دست بدهد، زیرا الگوریتم ما با فرض عدم آشنایی با علایق شما عمل خواهد کرد و یادگیری مجدد آنها زمان می‌برد؛ بنابراین کاری نیست که توصیه کنم همیشه انجام دهید؛ اما اگر به جایی رسیدید که واقعاً احساس خوبی نسبت به تجربه‌تان [در اکسپلور]نداشتید، تغییر الگوریتم می‌تواند راهکار باشد.»

ویژگی جدید به مجموعه ابزار‌های اینستاگرام پیوسته است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای پیشنهادی خود را شخصی‌سازی کنند. کاربران با انتخاب گزینه‌های «علاقه‌مندم» یا «علاقه‌مند نیستم» برای هر پست، می‌توانند به الگوریتم اینستاگرام جهت بدهند و بر نوع محتوایی که به آنها نمایش داده می‌شود، کنترل بیشتری داشته باشند. با استفاده از ویژگی Hidden Words، کاربران قادر خواهند بود تا محتوا‌هایی را که حاوی کلمات یا عبارات خاصی هستند، از فید خود حذف کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->