امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات قرعه‌کشی سایپا امروز ۲۵ خرداد/ ۱۰ هزار نفر صاحب شاهین می‌شوند

  • کد خبر: ۳۰۳۵۶
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
  • ۱
جزئیات قرعه‌کشی سایپا امروز ۲۵ خرداد/ ۱۰ هزار نفر صاحب شاهین می‌شوند
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا، گفت: در قرعه‌کشی صبح روز یکشنبه، ۲۵ خردادماه مالکان ۱۰ هزار شاهین مشخص خواهند شد و نخستین خودرو‌های تولیدی این محصول جدید سایپا زمستان امسال تحویل منتخبان خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید باقری اظهار داشت: در طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا بیش از ۲۶۴ هزار نفر ثبت نام کردند که در حال پایش و صحت‌سنجی هستند.

 


بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله سایپا اعلام شد+فهرست برندگان


 

باقری افزود: واجدین شرایط در سامانه قرعه کشی محصولات سایپا قرار خواهند گرفت و ۴۰ هزار نفر از آن‌ها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب خواهند شد.

 

قائم مقام مدیرعامل سایپا در ادامه با بیان اینکه محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بیشترین تعداد ثبت نام را در مقایسه با خودرو‌های دیگر داشته اند، گفت: تا قبل از مشخص شدن نتیجه پایش سامانه امتا، ۷۴ هزار نفر برای خودرو شاهین، ۸۹ هزار نفر برای ساینا اس، ۳۲ هزار نفر برای کوییک اس، ۳۰ هزار نفر برای کوییک دنده‌ای، ۲۱ هزار نفر برای کوییک آر و حدود ۱۸ هزار نفر هم برای وانت‌های ۱۵۱ سایپا و زامیاد ثبت‌نام کرده اند.

 

باقری ۴۰ هزار خودرو ظرفیت در نظر گرفته شده برای عرضه محصولات سایپا در این طرح پیش فروش را نیز اعلام کرد و گفت: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کرده بودیم ۱۰ هزار خودرو شاهین برای این طرح در نظر گرفته شده و علاوه بر آن، ۸ هزار خودرو ساینا اس، ۵ هزار کوییک اس، ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۶ هزار و ۷۰۰ کوییک آر (دو رنگ)، ۲ هزار وانت ۱۵۱ و ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبین این طرح عرضه خواهد شد.

 

گفتنی است، ثبت نام طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۴۰ هزار خودرو هفته گذشته انجام شده و مراسم قرعه کشی منتخبین این طرح در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۵ خردادماه با حضور نمایندگانی از نهاد‌های نظارتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

 

مراسم قرعه کشی خودروهای پیش فروشی سایپا به پایان رسید

 

مراسم قرعه کشی خودروهای پیش فروشی سایپا با شرکت ٢٤٣ هزار و ١٦٦ متقاضی برگزار شد.

این مراسم با حضور نهادهای نظارتی و برای پیش فروش یک ساله 40 هزار از انواع خودروهای گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو  برگزار شده است.

در این مراسم باقری قائم مقام فروش شرکت خودروسازی سایپا گفت: ٢٤٣ هزار و ١٦٦ نفر در طرح پیش فروش یک ساله واجد شرایط خرید شده اند.

او ادامه داد: خودروی شاهین برای اولین بار و به تعداد ۱۰ هزار دستگاه در این مرحله در سبد پیش فروش سایپا قرار گرفته است.


جزئیات قرعه‌کشی سایپا امروز ۲۵ خرداد/ ۱۰ هزار نفر صاحب شاهین می‌شوند

 

قائم مقام فروش سایپا تصریح کرد: سایپا با تلاش برای از رده خارج کردن پراید به سمت عرضه محصولات جدید حرکت کرد و خوشبختانه استقبال مشتریان نیز از این محصولات مناسب بوده است. به محض تکمیل خودروهای ناقص آنها را به مشتریان تحویل خواهیم داد.

 

 باقری ادامه داد: تکمیل وجه خودروهای پیش فروش شده امروز از فردا ساعت 10 صبح آغاز می شود  و تا ٧٢ ساعت فرصت دارند نیمی از وجه خودرو را تکمیل کنند و بعد از ارسال دعوت نامه شروط طرح فروش جاری می شود و تا یک سال اسناد در رهن خواهد ماند.


جزئیات قرعه‌کشی سایپا امروز ۲۵ خرداد/ ۱۰ هزار نفر صاحب شاهین می‌شوند

تعداد بازدید : 1056

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تلبیط
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
0
بگو از کجا بفهمیم برنده شدیم یا نه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->