بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد شهردار مشهد مقدس: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد سازمان و پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است شهردار منطقه ۴ مشهد مقدس: ساخت شهر بدون ترویج فرهنگ شهدا، ناتمام است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) | تداوم جو نسبتاً پایدار و احتمال بارش باران در برخی نقاط روابط عمومی نوین صدای مردم، زبان توسعه «باره توس» بی‌بار مانده است | دیوار دورتادور شهر تابران توس نیازمند بازسازی است توسعه و توازن شهری مشهد با ساخت بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت» ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) اشتغال مجدد بازنشستگان تأمین اجتماعی، مستمری را قطع می‌کند آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم
سرخط خبرها

رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است

  • کد خبر: ۳۰۸۰۹۰
  • ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است
رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی رویداد نشان مشهدالرضا(ع) را یک اقدام نرم‌افزاری در حوزه برندسازی برای مشهد دانست که برای اثرگذاری، نیازمند اقدامات سخت‌افزاری مهمی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین روشنک اظهار کرد: رویداد نشان مشهدالرضا(ع) کار بسیار خوب و مؤثری است. اینکه از افراد تاثیرگذار در زمان حیاتشان تجلیل شود، اقدام بسیار شایسته‌ای است.

وی افزود: برندسازی برای مشهد بسیار مهم است. ما باید هم برای مکان‌ها نشان داشته باشیم و هم برای حرکت‌های خوب. با رویداد نشان مشهدالرضا(ع) می‌توانیم سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را برای این شهر جذب کنیم و زائرپذیری و ماندگاری زائر را در مشهد افزایش دهیم.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی متذکر شد: رویداد نشان مشهدالرضا (ع) یک کار نرم‌افزاری در حوزه برندسازی است که بسیار شایسته است، اما برای تاثیرگذاری بیشتر نیاز به اقدامات سخت‌افزاری هم داریم. منظورم از اقدامات سخت‌افزاری کار‌های زیربنایی و زیرساختی در زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری، رفع مشکلات کارآفرینی، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تسهیل زیارت است؛ تا این کار‌ها انجام نشود کار‌های نرم‌افزاری از جنس رویداد نشان مشهدالرضا (ع) نیز به نتیجه دلخواه نخواهد رسید.

روشنک گفت: در حال حاضر بسیاری از سرمایه‌گذاران مشهدی سرمایه خود را به شهر‌های دیگر بردند و این به خاطر موانعی است که در مشهد وجود دارد، آیا آن‌ها از برند و ظرفیت‌های شهر مشهد بی‌اطلاع بودند؟ پاسخ این است که به علت سنگ‌اندازی‌ها و موانعی که در مشهد رفع نشده، ما حتی سرمایه‌های خود این شهر را از دست می‌دهیم و این جای تأمل و بازنگری جدی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->