به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین روشنک اظهار کرد: رویداد نشان مشهدالرضا(ع) کار بسیار خوب و مؤثری است. اینکه از افراد تاثیرگذار در زمان حیاتشان تجلیل شود، اقدام بسیار شایستهای است.
وی افزود: برندسازی برای مشهد بسیار مهم است. ما باید هم برای مکانها نشان داشته باشیم و هم برای حرکتهای خوب. با رویداد نشان مشهدالرضا(ع) میتوانیم سرمایهگذاری داخلی و خارجی را برای این شهر جذب کنیم و زائرپذیری و ماندگاری زائر را در مشهد افزایش دهیم.
رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی متذکر شد: رویداد نشان مشهدالرضا (ع) یک کار نرمافزاری در حوزه برندسازی است که بسیار شایسته است، اما برای تاثیرگذاری بیشتر نیاز به اقدامات سختافزاری هم داریم. منظورم از اقدامات سختافزاری کارهای زیربنایی و زیرساختی در زمینه رفع موانع سرمایهگذاری، رفع مشکلات کارآفرینی، تقویت زیرساختهای گردشگری و تسهیل زیارت است؛ تا این کارها انجام نشود کارهای نرمافزاری از جنس رویداد نشان مشهدالرضا (ع) نیز به نتیجه دلخواه نخواهد رسید.
روشنک گفت: در حال حاضر بسیاری از سرمایهگذاران مشهدی سرمایه خود را به شهرهای دیگر بردند و این به خاطر موانعی است که در مشهد وجود دارد، آیا آنها از برند و ظرفیتهای شهر مشهد بیاطلاع بودند؟ پاسخ این است که به علت سنگاندازیها و موانعی که در مشهد رفع نشده، ما حتی سرمایههای خود این شهر را از دست میدهیم و این جای تأمل و بازنگری جدی دارد.