کابل‌کشی داخلی فیبر نوری برای مشترکان مخابرات تا پایان سال ۱۴۰۴ رایگان شد پیش‌ثبت‌نام فعالسازی eSIM ایرانسل آغاز شد + روش ثبت نام ویدئو | تست خشونت ربات انسان‌نمای Unitree G۱ iOS ۲۶ ممکن است موقتاً عمر باتری دستگاه را کاهش دهد آپدیت بزرگ iOS ۲۶ با ویژگی‌های مهم منتشر شد | از طراحی شیشه‌ای تا هوش مصنوعی اپل کدام گوشی‌های اندروید و آیفون از eSIM پشتیبانی می‌کنند؟ پیش‌ثبت‌نام فعال سازی eSIM همراه اول آغاز شد + آموزش ثبت‌نام سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور
سرخط خبرها

قاصدک، پلی به دنیای متنوع پیام‌رسان‌ها|رمزنگاری پیام‌ها با فناوری روز دنیا توسط متخصصان ایرانی

  • کد خبر: ۳۰۸۹۳۴
  • ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
قاصدک، پلی به دنیای متنوع پیام‌رسان‌ها|رمزنگاری پیام‌ها با فناوری روز دنیا توسط متخصصان ایرانی
اواخر سال گذشته مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران از اجرای طرح قابلیت اتصال پیام رسان‌ها به طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌ها خبر داده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، فاز نخست طرح اتصال متقابل بین پیام‌رسان‌های ایرانی نیز اوایل سال ۱۴۰۲ اعلام شد که علاوه بر ارسال و دریافت پیام، امکان ارسال فایل هم فراهم شده و امنیت داده‌های کاربران با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا به‌صورت رمزنگاری مبدأ به مقصد تامین می‌شود.

زیرساخت قاصدک با هدف تسهیل ارسال پیام‌های انبوه متنی و چندرسانه‌ای، امکان بهبود ارتباطات سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌های ارتباطی را برای سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها فراهم کرده است.

علیرضا جالینوس، مدیرعامل شرکت قاصد هوشمند پیام ایرانیان (قاصدک)، در این خصوص اظهار کرد: بعد از گام‌های بلندی که سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص ایجاد زیرساخت اتصال پیام رسان‌های داخلی از جمله بله، ایتا، گپ، آیگپ و سروش پلاس برداشت، قاصدک در ادامه‌ این مسیر با بهره‌گیری از این فناوری، بستری ایجاد کرده که سازمان‌ها بتوانند پیام‌های انبوه خود را به‌صورت کارآمد، هدفمند و با هزینه کمتر به مخاطبان ارسال کنند.

وی افزود: این زیرساخت امکان ارسال پیام‌های انبوه خدماتی و هدفمند، شامل پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای مانند تصاویر، صوت و فایل‌های دیگر را فراهم می‌آورد و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود به شکلی مؤثرتر ارتباط برقرار کنند.

به گفته مدیرعامل قاصدک، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بستر می‌توان به امنیت بالا با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری، امکان پاسخگویی برخط به مخاطبان، ارسال لینک‌های تعاملی و تسهیل تبادل پیام بین فرستنده و گیرنده نهایی اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این خدمات می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله اطلاع‌رسانی انبوه، ارائه خدمات مالی و بانکی، و ارسال پیام‌های هدفمند در تعامل با مشتریان به کار گرفته شود.

جالینوس ابراز امیدواری کرد که با گسترش استفاده از خدمات قاصدک، بسیاری از مشکلات ارتباطی سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها حل شده و این زیرساخت بتواند به ابزاری مؤثر برای ارتباطات دیجیتال در کشور تبدیل شود.

مشتریان قاصدک شامل سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ هستند که به دنبال بهبود ارتباطات خود با مخاطبان و افزایش اثربخشی پیام‌های ارسالی می‌باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->