اوج مصرف برق به ۶۷ هزار مگاوات رسید (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) نحوه دریافت خسارات ناشی از قطعی برق + لینک سامانه پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز شنبه ‍۱۷ خرداد ۱۴۰۴ ارزیابی خسارات ۳ هزار کانتینر در انفجار بندر شهید رجایی پیش بینی بورس برای فردا (شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) آخرین وضعیت بازار سکه و طلا | رشد اونس جهانی و اثر آن بر بازار داخل پرداخت کالابرگ به خردادماه ۱۴۰۴ می‌رسد؟ ویدئو| رئیس برنامه و بودجه: مطالبات گندم‌کاران تا ۱۰ روز دیگر پرداخت می‌شود ارزش بازار سرمایه در پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ از ۱۳.۶ هزار همت عبور کرد انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث همچنان معطل سازمان امور مالیاتی شرط سنی برای دریافت پروانه کسب حذف شد رشد دو برابری اعتبارات استانی و ملی بودجه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۴ سکه ۲ میلیون تومان گران شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) واکنش سازمان بورس به معاملات مشکوک و دارندگان اطلاعات نهانی سهام خودروسازان امتیاز ویژه واردات کشنده برای رانندگان کامیون+ جزئیات بخشنامه نکات بهداشتی ذبح دام در عیدقربان | گوشت تازه نباید بلافاصله پس از ذبح دام مصرف شود ویدئو| خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازنشستگان کشوری عملکرد مدیران صندوق‌های اهرمی زیر ذره بین سازمان بورس تدوین طرح دوفوریتی توسط نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کامیون‌داران نصب برچسب بدمصرفی سردر واحدهای تجاری و بانک‌ها جزئیاتی از افزایش قطعی قیمت نان قیمت طلای جهانی امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) افزایش یافت قیمت خودرو در بازار امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) | یک خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد + جدول مزایای کارمندان بر اساس عملکردشان پرداخت می‌شود | ۳ دستگاه مشمول مشخص شد پرواز‌های فرودگاه امام (ره) امروز (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) ۵ ساعت توقف خواهند داشت ارزش معاملات صندوق‌های طلا در بازار سرمایه به ۱.۹ همت رسید ویدئو| توضیحات سخنگوی دولت درباره تاخیر در پرداخت کالابرگ (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) عرضه خودرو در بورس کالا تنها راه حل برای رفع چالش قیمت گذاری خودرو مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

انتقاد نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس از روند ساخت آزادراه حرم تا حرم

  • کد خبر: ۳۰۹۲۰۵
  • ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
انتقاد نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس از روند ساخت آزادراه حرم تا حرم
نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه ساخت طرح آزادراه حرم تا حرم از سمت مشهد فعال نیست و اینکه چند وسیله عمرانی بگذارند و در بخشی از راه برای سرگرمی کار کنند، به معنای فعال‌بودن اجرای طرح نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری در خصوص طرح آزادراه حرم تا حرم اظهار کرد: با معاون وزیر راه گفت‌و‌گو و اعلام شده که زمان‌برشدن ساخت طرح آزادراه حرم تا حرم سرمایه طرح را از دست می‌دهد و حتی شاید توجیه اجرای آن را نیز زیر سؤال ببرد.

وی افزود: به دنبال تشکیل فراکسیون شرق کشور هستیم تا نمایندگان سه استان خراسان را جمع و با عدد قابل توجهی از نمایندگان در این فراکسیون موضوعات مشترک شرق کشور را دنبال کنیم. در ادامه نیز قرار شد رئیس مجلس بحث آزادراه حرم تا حرم را، هم از طریق مجلس و هم با جلسه با سران قوا، پیگیری کند.

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل اصلی، تأمین اعتبار طرح است و این مسئله را قبول داریم، اما الان سرمایه‌گذار یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) پای کار آزادراه حرم تا حرم است.

اخلاقی‌امیری ادامه داد: برای تأمین اعتبار می‌توان یک میدان نفتی را به سرمایه‌گذار داد تا خودش ضمن استخراج و فروش نفت، منابع طرح‌های بزرگ مانند آزادراه حرم تا حرم یا قطار برقی مشهد-تهران را تأمین کند.

وی اضافه کرد: همه قبول دارند که مشهد و خراسان رضوی در حوزه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی کمبود دارد و در نشست‌های متعدد به وزرای دولت چهاردهم و البته رئیس‌جمهور یادآور شده‌ایم که باید در حوزه این زیرساخت‌ها برای مشهد سرمایه‌گذاری و به آن توجه ویژه شود.

حرم تا حرم، آزادراهی هزارکیلومتری است که مشهد را به قم پیوند می‌دهد و رکورد بزرگ‌ترین طرح آزادراهی کشور را به نام خود ثبت کرده است. اجرای آزادراه حرم تا حرم در مهرماه سال ۸۹ با هدف اتصال قم به خراسان رضوی از مسیر استان سمنان در دستورکار قرار گرفت و براساس قرارداد دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، سهم بخش دولتی در این طرح ۷۰ درصد و سهم بخش خصوصی ۳۰ درصد پیش‌بینی‌ شده بود.

طرح آزادراه حرم تا حرم به منظور گسترش شبکه آزادراهی کشور در بستر BOT (مشارکت بخش خصوصی) با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از سال ۹۱ از قم به گرمسار آغاز شد. عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم از سمت مشهد با شروع ساخت قطعه ۲۲۳ کیلومتری سبزوار - نیشابور - مشهد از خرداد سال ۱۳۹۴ با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی در خراسان رضوی آغاز شد. اما تا به امروز پیشرفت چندانی نداشته و این در حالی است که حدود ۳۰۰ کیلومتر از آزادراه قم تا سمنان در همین مدت ساخته شده و الان زیر بار ترافیک است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->