گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت علت اصلی گرانی گوشت و مرغ، نبود پیش‌بینی در واردات نهاده‌های دامی است قیمت طلا در بازار‌های جهانی امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد
سرخط خبرها

انتقاد نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس از روند ساخت آزادراه حرم تا حرم

  • کد خبر: ۳۰۹۲۰۵
  • ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
انتقاد نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس از روند ساخت آزادراه حرم تا حرم
نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه ساخت طرح آزادراه حرم تا حرم از سمت مشهد فعال نیست و اینکه چند وسیله عمرانی بگذارند و در بخشی از راه برای سرگرمی کار کنند، به معنای فعال‌بودن اجرای طرح نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری در خصوص طرح آزادراه حرم تا حرم اظهار کرد: با معاون وزیر راه گفت‌و‌گو و اعلام شده که زمان‌برشدن ساخت طرح آزادراه حرم تا حرم سرمایه طرح را از دست می‌دهد و حتی شاید توجیه اجرای آن را نیز زیر سؤال ببرد.

وی افزود: به دنبال تشکیل فراکسیون شرق کشور هستیم تا نمایندگان سه استان خراسان را جمع و با عدد قابل توجهی از نمایندگان در این فراکسیون موضوعات مشترک شرق کشور را دنبال کنیم. در ادامه نیز قرار شد رئیس مجلس بحث آزادراه حرم تا حرم را، هم از طریق مجلس و هم با جلسه با سران قوا، پیگیری کند.

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل اصلی، تأمین اعتبار طرح است و این مسئله را قبول داریم، اما الان سرمایه‌گذار یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) پای کار آزادراه حرم تا حرم است.

اخلاقی‌امیری ادامه داد: برای تأمین اعتبار می‌توان یک میدان نفتی را به سرمایه‌گذار داد تا خودش ضمن استخراج و فروش نفت، منابع طرح‌های بزرگ مانند آزادراه حرم تا حرم یا قطار برقی مشهد-تهران را تأمین کند.

وی اضافه کرد: همه قبول دارند که مشهد و خراسان رضوی در حوزه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی کمبود دارد و در نشست‌های متعدد به وزرای دولت چهاردهم و البته رئیس‌جمهور یادآور شده‌ایم که باید در حوزه این زیرساخت‌ها برای مشهد سرمایه‌گذاری و به آن توجه ویژه شود.

حرم تا حرم، آزادراهی هزارکیلومتری است که مشهد را به قم پیوند می‌دهد و رکورد بزرگ‌ترین طرح آزادراهی کشور را به نام خود ثبت کرده است. اجرای آزادراه حرم تا حرم در مهرماه سال ۸۹ با هدف اتصال قم به خراسان رضوی از مسیر استان سمنان در دستورکار قرار گرفت و براساس قرارداد دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، سهم بخش دولتی در این طرح ۷۰ درصد و سهم بخش خصوصی ۳۰ درصد پیش‌بینی‌ شده بود.

طرح آزادراه حرم تا حرم به منظور گسترش شبکه آزادراهی کشور در بستر BOT (مشارکت بخش خصوصی) با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از سال ۹۱ از قم به گرمسار آغاز شد. عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم از سمت مشهد با شروع ساخت قطعه ۲۲۳ کیلومتری سبزوار - نیشابور - مشهد از خرداد سال ۱۳۹۴ با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی در خراسان رضوی آغاز شد. اما تا به امروز پیشرفت چندانی نداشته و این در حالی است که حدود ۳۰۰ کیلومتر از آزادراه قم تا سمنان در همین مدت ساخته شده و الان زیر بار ترافیک است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->