رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد رونمایی از گلکسی A۰۶ ۵G با ۴ سال پشتیبانی از اندروید فصل دوم همسترکامبت آغاز شد | قیمت همستر در رشدی صعودی انتخاب بهترین حرکات ورزشی برای تقویت و شکل‌دهی هر اندام چرا مک بوک پرو برای کار‌های گرافیکی عالی است؟ تولیدات شرکت دانش‌بنیان مشهدی «دورامد» درمان بیمار را از راه دور ممکن می‌کند | نوآوری در خدمت درمان چراغ سبز چین برای احداث ایستگاه فضایی در اعماق دریا
سرخط خبرها

چینش محتواها در پروفایل‌ کاربران اینستاگرام مستطیلی می‌شود

  • کد خبر: ۳۱۱۳۳۵
  • ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
چینش محتواها در پروفایل‌ کاربران اینستاگرام مستطیلی می‌شود
رئیس اینستاگرام از چینش محتوای پروفایل اینستاگرام از حالت مربعی به مستطیلی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آدام موسری در یک استوری اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از تغییری که «در طول شنبه و یکشنبه» اعمال می‌شود، چینش محتوا در پروفایل اینستاگرام کاربران به‌جای مربع، به‌شکل مستطیل درخواهد آمد.

موسری گفت: «می‌دانم که برخی از شما شکل مربع را دوست دارید و عکس‌های مربعی تا حدودی میراث اینستاگرام هستند؛ اما درحال‌حاضر، بیشتر محتوایی که آپلود می‌شود، هم عکس و هم ویدیو، به‌صورت عمودی هستند.» او افزود که کراپ‌شدن بیش‌ازحد آن محتوا‌ها شکل مناسبی ندارد.

موسری اذعان می‌کند که تغییر یادشده شاید «کمی دردسرساز» باشد: «من فکر می‌کنم مردم در درازمدت از اینکه بخش بیشتری از عکس‌ها و ویدیوهایشان در پروفایل قابل مشاهده است، خوشحال خواهند شد.»

صحبت‌های موسری تقریباً مثل همان حرف‌هایی است که در سال میلادی گذشته، وقتی اینستاگرام گفت می‌خواهد تغییر چینش محتوا را به‌صورت محدود امتحان کند، زده بود.

منبع: زومیت

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->