ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید افزایش ۱۲ میلیون مترمکعب ظرفیت تصفیه فاضلاب در مشهد | ۴ همت سرمایه‌گذاری شهرداری برای پروژه‌های تولید پساب شهردار مشهد مقدس: امسال مدیران استان را برای افتتاح پروژه‌ها خسته خواهیم کرد + فیلم شهردار منطقه پنج مشهد: امروز در منطقه پنج، حاشیه شهر نداریم رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: سال ۱۴۰۴ سال شکوفایی پروژه‌های شهرداری است نمای رومی، بیماری معماری | گزارش شهرآرانیوز از چالش‌های امروز معماری شهری در مشهد توزیع حدود ۲ هزار تن کالای طرح تنظیم بازار در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: تمرکز ویژه بر مناطق حاشیه و اقشار آسیب‌پذیر در شورای ششم شهردار مشهدمقدس: باشگاه ویژه زوج‌های جوان مشهدی با هدف تقویت مهارت‌های زندگی راه‌اندازی شده است افتتاح ۴ مرکز نوآوری شهری در مشهد | بزرگداشت روز جهانی خلاقیت و نوآوری برگزار شد + ویدئو مدیران جدید فرهنگ‌سرا‌های شهرداری مشهد منصوب شدند + ویدئو ایستگاه شریعتی مشهد، پرازدحام‌ترین ایستگاه مترو مشهد شد | ساعات شلوغی مترو مشهد تشکیل دو شهر جدید در اطراف مشهد قطعی شد | تعیین‌تکلیف نهایی پرونده شهرستان بینالود در آینده نزدیک شاهد عینی توسعه مشهد در عهد مظفری | درباره کوچه «سرآسیا» که روزگاری محل اجتماع «اصحاب سراچه» بوده است خراسان رضوی رتبه‌ی اول کشوری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت قاچاقچی لوازم یدکی حدود ۴۴ میلیارد ریال جریمه شد
سرخط خبرها

فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد

  • کد خبر: ۳۱۲۵۵۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
  • ۸
فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: عملیات ساخت قطارشهری مشهد به صورت سه‌شیفته در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: تزریق اوراق از آذرماه ۱۴۰۳ انجام شده و عملیات ساخت مترو به صورت سه‌شیفته پیش می‌رود. مثل سایر شهر‌ها، محل اصلی تأمین هزینه‌های ساخت پروژه قطارشهری مشهد با توجه به حجم سنگین هزینه‌های آن از اوراق مشارکت است و شهرداری به‌جز تخصیص بودجه، مبالغ سنگین را از محل اوراق مشارکت در اختیار ما می‌گذارد.

وی افزود: مجموع شش کیلومتر فاز اول خط سوم مترو در مسیر پایانه امام‌رضا علیه‌السلام تا میدان شهدا حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد؛ تاکنون ۶ تا ۷ هزار میلیارد را هزینه کرده‌ایم و برای راه‌اندازی فاز اول، ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان دیگر هزینه خواهیم داشت تا نواقص پروژه پس از آن برطرف شود و فاز اول به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: برای بررسی هزینه ساخت مترو، برآورد‌های جهانی وجود دارد و هر کیلومتر، ۵۰ میلیون دلار هزینه دارد. اگر این عدد را در نرخ ارز ضرب کنیم هم‌اکنون ساخت هر کیلومتر قطارشهری ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان هزینه دارد که تأمین آن سخت است و مسئولان در حال پیگیری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یک ایرانی بدبخت
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
1
2
خدا قوت......?????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۹
انشاا... مترو شاهنامه طرقبه هم عملیاتی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
0
2
خداقوت توکل به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
سلام خواهشا واگن ها رو هم بخرید که تا ده سال باز برای واگن نمونید واقعا از این ترافیک مشهد همه خسته شدند‌
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
0
2
چرا خرج کرد داخل ایران رو به دلار تبدیل می‌کنید نیروی کار ایرانی که به دلار حقوق نمی‌گیرد هزینه حمل و نقل وسایل و داخل ایران که به دلار پرداخت نمی‌شود چرا از دلار برای ایرانی بت درست کردین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
2
4
بایدر فت سراغ تراموای لاستیکی اتوبوس‌های برقی
فریدون
Germany
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
0
1
پس چرا یک فکری برای خط آهن گلبهار نمی کنید فقط همیشه مشهد جای تاسف فراوان دارد فقط وعده و وعید چرا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۸
0
2
آنقدرها قیمت بالا نیست نصبت به درآمد شهرداری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->