ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

شارمین میمندی نژاد مدیرعامل جمعیت امام علی (ع) کیست؟

  • کد خبر: ۳۱۳۹۳
  • ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
  • ۲
شارمین میمندی نژاد مدیرعامل جمعیت امام علی (ع) کیست؟
شارمین میمندی نژاد متولد سال ۱۳۴۹ نویسنده و موسس جمعیت امام علی (ع) است که به دلیل برخی اتهام ها بازداشت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، شارمین میمندی نژاد نویسنده؛ کارگردان و بنیان گذار جمعیت امام علی (ع) است.
 
وی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او فرزند پروفسور محمد حسین میمندی نژاد، مولف و محقق نامی است. او علوم کاربردی را در دبیرستان فرا گرفت و در سال ۱۳۷۰ در رشتهٔ هنر‌های نمایشی دانشکدهٔ هنر‌های زیبای دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شد.

شارمین میمندی نژاد در رشتهٔ ادبیات نمایشی در مقطع فوق لیسانس همان دانشگاه ادامهٔ تحصیل داد و در سال ۱۳۷۷ فارغ التحصیل شد.
 
میمندی نژاد در سال ۱۳۷۸ جمعیت امام علی (ع) را که اولین کمیتهٔ مستقل دانشجویی در ایران است را پایه گذاری کرد و اولین دفتر رسمی آن در سال ۱۳۷۹ در دانشگاه شریف تاسیس شد. فعالیت‌های اصلی این جمعیت در رابطه با معضلات اجتماعی (خصوصا در رابطه با کودکان) است.
 
با این همه میمندی نژاد به اتفاق تعدادی از همکارانش در تاریخ ۲ تیرماه ۱۳۹۹ به دلیل برخی اتهام ها بازداشت شد.

پیشتر و در سال ۱۳۹۶، روزنامه کیهان در خبری با تیتر مسئولان خواب زده و دشمنان بیدار موسس این مجموعه و دیگر اعضای جمعیت امام علی (ع) را به نشر افکار ضاله و انحرافی متهم کرده بود.  


گفتنی است، آثاری، چون راز حرم سلطان، گزیده ادبیات معاصر، وقتی علاء الدین چراغ جادو نداشت، درج مشکین و موزه مرگ از جمله نوشته‌های شارمین میمندی نژاد است.  
 
منبع: فرارو، تابناک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
4
2
متاسفانه تفکراتی که در این جمعیت به خورد جوون ها داده میشه، ضد ارزش و ضد دینه. کسی با کار خیر مشکلی نداره.کار خیر که باید انجام بشه. اما این جمعیت حق نداره در کنار کار خیر، تفکرات انحرافی و ناامید کننده و متخاصمانه وارد اذهان بچه ها کنه. یکی از آشناهای ما چند ساله رفته تو این جمعیت. متاسفانه تبدیل شده به یک آدم بسیار عصبی و و افسرده ضداجتماع. اصلا دگرگون شده. روحش سقوط کرده. نگذارید به اسم کار خیر، جوونهای بیچاره رو به انحراف بکشونند. کسی که باعث سقوط روح جوونها میشه باید محاکمه بشه
سالار عدلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
2
1
جمعیت در طول حدود ۶سال گذشته از نظر عقیدتی واقعا به انحراف کشیده شد. دلیل این انحراف هم عقاید متکبرانه شارمین میمندی نژاد بود که انقدر به خودش مغرور شد که حتی در برابر دین تکبر کرد. واقعا ممنون که دستگیرش کردند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->