جزییات هولناک از جرایم سیاه باند گروگانگیری؛ از اخاذی تا جنایت بارش برف و باران در ۲۳ استان کشور طی امروز و فردا (۲۰ اسفند ۱۴۰۳) روزه داری به بهبود سلامت قلب کمک می‌کند افزایش ۲ برابری گشت‌های نظارتی در حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروزی هشدار! خطر مالیدن خمیردندان به پوست سوخته که نمی‌دانستید افطار تا سحر چه بخوریم؟ ۲۷ هزار و ۴۳۶ نفر در وزارت بهداشت و درمان استخدام می‌شوند قطع عضو ۲۰ نفر با مواد محترقه پیش از فرارسیدن چهارشنبه‌سوری (۲۰ اسفند ۱۴۰۳) صالحی‌امیری: جامعه امروز ایران بیش از هر زمان دیگری به نشاط اجتماعی نیاز دارد رهبر انصارالله: سکوت در قبال حوادث سوریه جنایت است برگزاری جلسه دادگاه رستمی‌صفا | تأکید بانک مرکزی بر تسویه عین ارز ترکیب ممنوعه و خطرناک جوهر نمک و وایتکس در خانه‌تکانی بیش از ۹ میلیون ایرانی، دارای معلولیت هستند پیگیری وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل خدمت وظیفه معلمان جوان ارتباط مرگ و میر با مصرف کَره و روغن‌های گیاهی اختلاف خانوادگی انگیزه قتل برادر در ایلام وکیل مرحومه جاوید: متهم قصد دارد خود را مجنون جلوه دهد! ۳۷ درصد معلولان آسیب نخاعی به خاطر تصادفات دچار معلولیت شده‌اند کاهش چشمگیر بارندگی در ۱۹ استان کشور طی سال آبی جاری کلاس‌های درس دانشگاه‌ها در هفته پایانی سال ۱۴۰۳ مجازی شد راه‌اندازی قطار بین‌المللی تهران - وان (۱۹ اسفند ۱۴۰۳) مصطفی اسدی مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی شد + سوابق افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات، چالش جدید زائران اجرای طرح اهدای نشان به اماکن مناسب‌سازی‌شده برای معلولان در خراسان رضوی کمبود ید در زنان باردار و دانش‌آموزان چند استان کشور آزادی ۱۴ زندانی در پی بازدید معاون رئیس جمهور از ندامتگاه زنان تهران تزریق واکسن «روتاویروس و پنوموکوک» برای کودکان رایگان است توصیه‌های وزارت بهداشت درباره خرید زولبیا و بامیه و خرما دستگیری قاتلی که برادر ۱۵ ساله‌اش را در مسجدسلیمان به قتل رساند
سرخط خبرها

بیمه شدگان، قطع بودن سامانه درمانی تامین اجتماعی را اطلاع بدهند

  • کد خبر: ۳۱۴۹۲۹
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
بیمه شدگان، قطع بودن سامانه درمانی تامین اجتماعی را اطلاع بدهند
رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی از پایداری سامانه درمانی این سازمان و پایش ۲۴ ساعته آن خبر داد و از بیمه شدگان و کابران این سامانه خواست تا هر گونه اعلام قطعی این سامانه از سوی مراکز درمانی را از طریق اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی و شماره ۱۴۲۰ به سازمان تأمین اجتماعی اطلاع بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، دامون خدابنده در خصوص پایداری سامانه‌های نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان در حوزه‌های درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان، امری مستمر است و سرویس‌های نرم‌افزاری مورد استفاده به صورت شبانه‌روزی در خدمت کاربران و درمانگران درون سازمانی و برون سازمانی قرار گرفته است. از این‌رو پایش (مانیتورینگ) مستمر پروژه ملی نسخه الکترونیک (نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی) و همچنین خدمت‌رسانی برخط (نرم‌افزاری و زیرساختی) به مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد تأمین اجتماعی از ابتدای این طرح در دستور کار این مرکز بوده است.

وی با بیان این که «هم‌اکنون سامانه پرتال درمان و‌ای‌پی‌آی (API - اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزار‌های رابط) مربوطه، در حال ارایه سرویس بی‌وقفه به داروخانه‌های سراسر کشور هستند»، افزود: در خصوص سامانه پرتال درمان تأمین اجتماعی،‌ای‌پی‌آی (API) توسط شرکت‌های نرم‌افزاری خصوصی پیاده‌سازی شده و در صورت قطعی و یا بروز مشکلات نرم‌افزاری در بخش خصوصی، پرتال درمان اختصاصی تأمین اجتماعی، که به صورت رایگان در خدمت درمانگران است، می‌تواند جایگزین سایر سامانه‌های این بخش قرار گیرد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: با توجه توسعه زیرساخت و نرم‌افزار و همچنین انجام پایش لحظه‌ای نسخه‌پیچی الکترونیک توسط مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی، پایداری این سامانه به بیش از ۹۹.۹۲ درصد رسیده است.

خدابنده ادامه داد: در این راستا، با هدف ارتقای کیفیت و بهبود پایداری، مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی اقدام به بازطراحی و ایجاد «رابط کاربری جدید پرتال درمان (سامانه تایید نسخه)، پیاده‌سازی‌ای‌پی‌آی (API)‌های نسخه‌پیچی دارو و پاراکلینیک، ایجاد موتور قواعد حوزه درمان غیرمستقیم، یکسان‌سازی جداول پایه و بهینه‌سازی امنیت» نموده که به زودی سامانه یاد شده و‌ای‌پی‌آی (API)‌های مرتبط در تمامی داروخانه‌های کشور تعمیم می‌یابد. اکنون انجام آزمایشی این طرح تایید شده و در حال برنامه‌ریزی جهت تعمیم آن هستیم. رابط کاربری (UI) این سامانه جدید هم، با استفاده از آخرین استاندارد‌های روز دنیا، ارتقا یافته و کاربرپسند نیز شده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: با هدف نگهداشت این سامانه، مرکز ارتباط با مشتری (CRM) شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین و با استفاده از داشبورد‌های لحظه‌ای (NOC) سرویس‌های مرتبط را به صورت ۷*۲۴ مورد پایش قرار داده و در صورت بروز مشکلات فنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون ایجاد وقفه در امر خدمت‌رسانی، پایداری مطلوب سیستم را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: بعضا مشاهده شده علی‌رغم پایداری سرویس، برخی مراکز درمانی طرف قرارداد به بیمه‌شدگان اعلام می‌کنند که سرویس‌های سازمان تأمین اجتماعی در دسترس نیست! که این موضوع متاسفانه در مواردی باعث بروز مشکلات و یا تحمیل هزینه‌های جانبی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم شده است. برای رفع این مشکل مقرر شده تا سامانه ۱۴۲۰ (اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی) از آخرین وضعیت پایداری سرویس مطلع باشد و در صورت تماس بیمه‌شدگان یا کاربران با این سامانه، امکان اعلام آخرین وضیعت به مخاطبان تأمین اجماعی را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->