سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد خیابان ثامن‌الائمه (ع) مشهد تعریض می‌شود قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴) ۱۱ پروژه در بوستان جهانشهر مشهد در حال اجراست آماده‌سازی فضای شهر مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) نگاهی به وقایع روز‌های پیش و پس از قیام ۱۵‌خرداد ۱۳۴۲ در شهر مشهد | شروع سرنگونی پیش‌بینی ۶ مرکز مجاز توسط شهرداری مشهد برای ذبح دام در عید قربان ۱۴۰۴ صرفه‌جویی زمانی و ریالی شهروندان با تبدیل میدان شهید کاوه مشهد به چهارراه جهش بی‌سابقه در زیرساخت‌های هوشمند مشهد امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برگزاری مشترک کنفرانس مدیریت شهری در مشهدمقدس سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس تأکید کرد: افزایش بهره‌وری، اولویت فعلی مدیریت شهری کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک انبار ضایعات در حومه مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) ردّ و نشانی از کارگاه‌های کرباس‌بافی در «پاچنار» | درباره روستایی در مجاورت وکیل‌آباد مشهد
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد: راه‌اندازی فاز اول خط سه مترو، ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد

  • کد خبر: ۳۱۶۱۹۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
  • ۲
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد: راه‌اندازی فاز اول خط سه مترو، ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داریم که فاز اول خط سه را راه‌اندازی کنیم؛ ۱۰۰۰ میلیارد محقق شده که تا پایان سال به پروژه تزریق می‌شود و ۵۰۰ میلیارد نیز بعد سال هزینه خواهیم کرد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش کیامرز امروز، ۲۵ بهمن‌ ۱۴۰۳، در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از فاز یک خط سه قطارشهری، اظهار کرد: طبق برنامه‌های زمان‌بندی، قرار شد تا پایان امسال، فاز اول خط سه را راه‌اندازی کنیم که در این مسیر، چالش‌های متفاوتی داشتیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین چالش ما در یک ماه گذشته اوراق مشارکت بود که به دلایل مختلف، بخش دوم آن حدود ۴۰ روز دیرتر رسید و از دو روز گذشته تزریق شد که عملیات اجرایی صددرصد سرعت و شدت بیشتری می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: چند برنامه زمان‌بندی داشتیم که گمان می‌کردیم به آن‌ها نرسیم و دچار چالش شویم، اما خوشبختانه به زمان‌بندی‌ها رسیدیم. یکی از این موارد ورودی اتصال خط دو به سه بود که برنامه این بود کار تا شب عید به پایان برسد، اما پروژه را ۱۵ روز زودتر جمع‌بندی کردیم که باعث می‌شود تا ۲۵ اسفندماه کار به اتمام برسد و پنج‌شش روز آخر را به نظافت بپردازیم.

کیامرز درخصوص ایستگاه پایانه مسافربری، اعلام کرد: قرار بود یک دسترسی به مدار مسافرگیری وارد شود و با یک ضلع سکو مسافر سوار کنیم. فعلاً طبق قول همکاران ما در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و طراحی‌های مشاور، برنامه‌ریزی شد که دو سکو را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در ادامه، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داریم که فاز اول خط سه را راه‌اندازی کنیم، عنوان کرد: ۱۰۰۰ میلیارد محقق شده که تا پایان سال به پروژه تزریق می‌شود و ۵۰۰ میلیارد نیز بعد سال هزینه خواهیم کرد.

کیامرز خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما تعطیلی‌های مکرر دولت است، باوجود اینکه ما کار را تعطیل نکردیم، اما تأثیر می‌گذارد. قطعی برق نیز بسیار تأثیر دارد که امیدواریم در یک ماه آینده این اتفاقات تکرار نشود تا کار را به بهترین نحو انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سیدغلامرضا بحرینی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
0
0
باسلام
ضمن تشکر از مسئولین محترم تقاضا داریم به فکر متروی گلبهار بعد از ۲۰ سال معطلی باشید به خاطر خدا دل مردم راشاد کنید این تاخیر غیر موجه وقابل توجیه نیست
سیدغلامرضا بحرینی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
0
0
باسلام
ضمن تشکر از مسئولین محترم تقاضا داریم به فکر متروی گلبهار بعد از ۲۰ سال معطلی باشید به خاطر خدا دل مردم راشاد کنید این تاخیر غیر موجه وقابل توجیه نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->