دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

2 امتیاز تا قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره

  • کد خبر: ۳۱۷۲۶
  • ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
2 امتیاز تا قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره
لیورپول و یورگن کلوپ برای قهرمانی در لیگ جزیره فقط به 2 امتیاز دیگر نیاز دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان یورگن کلوپ در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد کار سختی برای غلبه بر پالاس نداشتند و موفق شدند با ارائه یک بازی تماشایی، با چهار گل رقیب نگون بخت شان را بدرقه کرده و در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار گیرند.

 

بازی با برتری لیورپول آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 10 و روی حرکت سادیو مانه به گل اول دست یابد، اما ضربه والی هندرسون از بالای دروازه هنسی به بیرون رفت.

 

 

اما حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 22 به گل اول دست یافت. مرسی سایدی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ترنت الکساندر آرنولد به زیبایی موفق شد دروازه پالاس را باز کند.

 

دقایقی بعد و با موقعیت سازی سادیو مانه، جیجی واینالدوم می توانست گل دوم را وارد دروازه پالاس کند، اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 44 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی پاس پشت مدافعان فابینیو، محمد صلاح در سمت راست صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در نهایت لیورپول با همین برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

 

در همان ابتدای نیمه دوم و با ارسال زمینی رابرتسون لیورپول صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محمد صلاح راهی به دروازه حریف نیافت.

 

حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 55 به گل سوم هم دست یافت. فابینیو پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

 

دقایقی بعد و باز هم با پاس مانه، واینالدوم می توانست گل بعدی لیورپول را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او با عکس العمل هنسی مواجه شد.

 

اما در دقیقه 70 گل چهارم لیورپول نیز از راه رسید. روی پاس عمقی محمد صلاح، سادیو مانه از سمت چپ تک به تک شد و توانست با یک ضربه زمینی و دقیقه چهارمین گل را نیز وارد دروازه حریف کند.

 

 

در اواخر بازی و روی پاس ویلیامز، محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل پنجم نداشت، اما ضربه او با مهار زیبای سنگربان پالاس همراه شد تا در نهایت لیورپول با همان 4 گل پالاس را شکست دهد.

 

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->