شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید!
سرخط خبرها

ساخت بازی Split Fiction تقریبا دو برابر It Takes Two خرج داشته است

  • کد خبر: ۳۱۹۷۷۷
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
ساخت بازی Split Fiction تقریبا دو برابر It Takes Two خرج داشته است
جدیدترین بازی ماجراجویی و دونفره استودیوی Hazelight با نام Split Fiction قرار است در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) منتشر شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این بازی داستان دو نویسنده به نام‌های میو و زویی را روایت می‌کند که در تلاش هستند تا از یک شبیه‌سازی پیچیده فرار کنند. آنها در این مسیر وارد دنیا‌های فانتزی و علمی تخیلی مختلفی می‌شوند و باید برای عبور از چالش‌های تخیلی خود، به یکدیگر کمک کنند.

جوزف فارس، کارگردان خلاق استودیوی Hazelight اخیرا در مصاحبه‌ای با کانال MinnMax اعلام کرد که بودجه Split Fiction تقریبا دو برابر بازی It Takes Two است. این خبر نشان‌دهنده مقیاس گسترده‌تر و جاه‌طلبانه‌تر این پروژه نسبت به عنوان موفق قبلی این استودیو است.

بازی Split Fiction تجربه‌ای طولانی‌تر را ارائه می‌دهد. فارس تایید کرده که بازیکنان می‌توانند بین ۱۲ تا ۱۴ ساعت را صرف تجربه بخش اصلی بازی کنند، در حالی که محتوای جانبی می‌تواند این مدت را حتی بیشتر کند.

این بازی دارای سناریو‌های متنوعی است که شامل تبدیل شدن به خوک‌ها، پیاده‌روی در فضا، و عبور از دنیای خیالی مختلف می‌شود. مکانیک‌های گیم‌پلی هم به شدت گسترش یافته‌اند و تجربه‌ای جدیدتر و متفاوت‌تر را برای بازیکنان رقم می‌زنند.

همچنین از نظر بصری، کیفیت گرافیکی بالاتر و جزئیات دقیق‌تر در بازی مشاهده می‌شود، که این امر نیاز به سخت‌افزار قوی‌تری در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی دارد. این موضوع نشان می‌دهد که تیم Hazelight به دنبال ارائه یک تجربه چشم‌نواز و غنی از نظر بصری بوده است.

زمانی که از جوزف فارس پرسیده شد که بودجه‌ی دو برابری نسبت به It Takes Two در چه بخش‌هایی هزینه شده است، او به شوخی پاسخ داد:

نگاهی به بازی بنداز، مرد! شوخی می‌کنی؟ به بازی نگاه کن!

این واکنش نشان‌دهنده‌ی اعتماد او به کیفیت و گستردگی Split Fiction است. با توجه به موفقیت It Takes Two، که توانست جایزه بهترین بازی سال را کسب کند، انتظارات از Split Fiction بسیار بالا است.

بازی Split Fiction برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. با توجه به اطلاعات منتشر‌شده، این عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال محسوب می‌شود.

اگر به تجربه‌ای ماجراجویی، داستان‌محور و همکاری‌محور علاقه دارید، این بازی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. نظر شما درباره Split Fiction چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت It Takes Two را تکرار کند؟

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->