اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»

  • کد خبر: ۳۲۰۵۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تغییر نام بولوار حسن آباد به نام «ایرج یزدان بخش»
ناهید فربد نیا رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد از نامگذاری بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، وی با بیان این خبر اظهار کرد: براساس مصوبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، قرار بر این شد که بولوار حسن آباد به نام ایرج یزدان بخش نامگذاری شود.

وی افزود: این جاده شاهراه ارتباطی بزرگراه آزادی به سمت شهرک صنعتی توس است که در سال جاری بهسازی شده و طول آن دو هزار و ۲۰۰ متر است.

رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد در خصوص علت نامگذاری این معبر به نام ایرج یزدان بخش بیان کرد: ایرج یزدان بخش از کارآفرینان و بزرگ مردان صنعت خراسان رضوی و کشور بوده است.


رئیس اداره نامگذاری معابر و تابلو نویسی شهرداری مشهد بیان کرد: ایشان بنیانگذار گروه پارت لاستیک بوده اند. وی متولد ۱۳۱۹ در شهر نیشابور بوده و حدود ۲۰ سال در سمت کارشناس، مدیر کل و معاون مرکز آمار خدمت کرده است و بعد از بازنشستگی فعالیت خود را در بخش خصوصی آغاز کرده است، این شرکت در حال حاضر باعث اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر گردیده است.

فربد نیا خاطرنشان کرد: ساخت سردیس این شخصیت بزرگ خراسان رضوی در دستور کار سازمان اجتماعی و فرهنگی است که پس از اتمام ساخت، از سردیس و تابلو بولوار ایرج یزدان بخش رونمایی می‌شود.

 
لازم به ذکر است؛ ایرج یزدان‌بخش در اسفندماه ۱۳۱۹ در نیشابور به دنیا آمد و در چهارده‌سالگی به تهران رفت. او در بیست‌سالگی وارد سازمان برنامه و بودجه شد و سمت‌های مختلفی از کارمندی تا مدیرکلی استان خراسان رضوی را تجربه کرد. او در سیزدهم فروردین ماه سال جاری بعد از تحمل ماه‌ها بیماری به دیار حق شتافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->