مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

تصمیم ویژه فرهاد مجیدی در خصوص دیاباته

  • کد خبر: ۳۲۷۴۸
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تصمیم ویژه فرهاد مجیدی در خصوص دیاباته
سرمربی استقلال به پزشکان تیمش دستور داده هرطور شده شیخ دیاباته را به بازی با تراکتور برسانند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شیخ دیاباته، مهاجم بلند بالای استقلال پنج شنبه گذشته و پس از مرخصی وضع حمل همسرش به تهران بازگشت!


این مهاجم آفریقایی که به تازگی صاحب فرزند شده دردوران کرونایی تمرینات مناسبی نداشته و از آمادگی مطلوب دور افتاده است. همچنین شیخ دیاباته با مصدومیتی جزئی هم روبروست که اگر فرهاد مجیدی از مصدومیت احتمالی نمی ترسید، همین هفته در جم (مسابقه با پارس جنوبی) از او استفاده می کرد.


سرمربی استقلال تهران که خوب می داند دیاباته قادربه همراهی استقلال دربازی با پارس جنوبی جم نیست از پزشکان تیمش خواسته است او را به دیدار با تراکتور برساند.


همچنین فرهاد مجیدی به علی ربانی، مربی بدنساز استقلال نیز دستور داده تمرینات اختصاصی برای این مهاجم درنظربگیرد که هرچه زودتر مهیای بازی شود.


دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریزو استقلال پس از بازی با پارس جنوبی جم و روز شنبه 21 تیرماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->