پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

نظر کارشناسان داوری درباره اخراج کمال کامیابی‌نیا

  • کد خبر: ۳۲۹۴۰
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
نظر کارشناسان داوری درباره اخراج کمال کامیابی‌نیا
پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر پیروز شد، اما سؤال اینجاست که آیا اخراج کمال کامیابی‌نیا توسط وحید کاظمی، داور مسابقه، درست بود؟

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس توانست در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد و به قهرمانی نزدیک‌تر شود. در این دیدار سرخ‌ها با اخراج کامیابی‌نیا ۱۰ نفره شدند و همچنین در نیمه دوم یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شد که با مشورت کمک‌داور، وحید کاظمی نظرش را تغییر داد و پنالتی را پس گرفت.


نوید مظفری، کارشناس داوری، درباره عملکرد این داور در دیدار پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر گفت: کاظمی در نیمه اول کارت زردهای زیادی داد که با توجه به واکنش و خطاهای بازیکنان، کارت‌هایی که داد درست بود. همچنین کامیابی‌نیا بی‌ملاحظگی به خرج داد و اخراج او توسط این داور تصمیم درستی بود.


وی افزود: در نیمه دوم هم کاظمی تنها یک اشتباه داشت و آن‌ هم اعلام پنالتی بود. کمک داور جسارت داشت و با مشورت به موقعی که به کاظمی داد، باعث شد داور تصمیم درست را بگیرد. عملکرد کلی تیم داوری بسیار خوب بود و آن‌ها امیدوارکننده ظاهر شدند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->