انتخاب شهرداری مشهدمقدس به‌عنوان دستگاه منتخب حوزه «توسعه خدمات شهری و خدمت‌رسانی برتر» مصوبات صدوشصت‌وسومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس + فیلم برگزاری سومین جشنواره «عطر و طعم پاییز» در مشهد از اول آبان‌ماه ۱۴۰۴ کریمدادی: باوجود خشکسالی، وضعیت فضای سبز شهری مشهد در شرایط خوبی حفظ شد هم‌افزایی شهر‌های زیارتی، گامی در مسیر ارتقای حکمرانی شهری در حوزه زیارت بافت فرسوده آبکوه با نقش‌آفرینی پررنگ مردم مشهد متحول خواهد شد علوی‌مقدم: اعتبارات ورزش در دوره ششم مدیریت شهری، ۱۱ برابر شد | برخی افراد به‌دنبال تیشه‌زدن به ریشه ورزش هستند موحدیان: احداث مکان‌های ورزشی هدیه شورای ششم به جوانان شهر مشهد است بازیکن استقلال، از فرش به عرش رسید هوای مشهد پس از ۴ روز آلودگی شدید، «قابل‌قبول» شد (۲۶ مهر ۱۴۰۴) | گروه‌های حساس همچنان ماسک بزنند دبیرخانه شهر‌های زیارتی؛ محور انسجام و هم‌افزایی مدیریت شهری در حوزه زیارت تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و خیبر در دور رفت لیگ برتر فوتبال (۲۶ مهر ۱۴۰۴) | هاشمیان بر لبه تیغ شهردار مشهد مقدس: بوستان شهربانو طرق نمونه‌ای روشن از تحقق عدالت فضایی برای بانوان است نهضت همگانی پیشگیری از اعتیاد با اجرای طرح «شهید مهرورزی» در مشهدمقدس  تاریخچه حمل و نقل عمومی؛ از شرکت تعاونی تا سازمان نظارت بر تاکسی‌رانی در شهرداری مشهد | وقتی تاکسی‌ها به خیابان‌ آمدند کمک بزرگ کاپیتان تیم ملی قطر به آوارگان فلسطینی افزایش حدود ۴برابری دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد طی دوره ششم مدیریت شهری دادستان کل کشور در مشهد: کاهش حضور دولت در موضوعات اقتصادی رویکرد خوبی است ۹۰ دقیقه گفت وگوی شفاف شهری با مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۳۳۶۲۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶
شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان
پاسخ مدیران شهری به مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به روزنامه شهرآرا به وضعیت سیستم سرمایشی برخی‌اتوبوس ها انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: سوار یکی از اتوبوس مسیر۷ شدم. متأسفانه در این هوای گرم، شیشه های اتوبوس با پیچ مسدود شده بود و امکان باز شدن وجود نداشت. از طرف دیگر، راننده اتوبوس کولر را روشن نمی کرد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

شهروند دیگری نیز به وضعیت خط۳۱  انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس دهی این خط شد. در متن پیام شهروند آمده است: برای خط۳۱ هر نیم ساعت یک مینی بوس می آید و همان ابتدای خط(پایانه آزادی) پر می شود. لطفا تعداد مینی بوس های خط مذکور را افزایش دهید.

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی به پیام های این شهروندان از این قرار است: درباره شرایط و سیستم سرمایشی اتوبوس ها از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور بررسی درخواست اعلامی، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق(تاریخ، زمان و کد ناوگان) به شماره تلفن ۳۰۰۰۸۸۸۸  سامانه پیام کوتاه سازمان، اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم باشد.

همچنین در رابطه با وضعیت سرویس دهی خط ۳۱  باید به این نکته اشاره کنیم که اختصاص اتوبوس و مینی بوس به هر خط براساس میزان مسافر جابه جاشده در آن خط برنامه ریزی می شود. درحال حاضر خط۳۱  با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه، درحال سرویس دهی به شهروندان محترم است. طی بررسی سامانه نظارت تصویری(AVL) خط مدنظر از جهت آمار ناوگان وضعیت مناسبی دارد.




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->