مشهد در بزرگداشت شهید نصرالله، صحنه همبستگی با جبهه مقاومت شد اهدای ۱۴۹ دستگاه انواع خودروی خدمات شهری به ارزش یک همت به شهرداری‌های خراسان رضوی گلایه همسایه‌های موقوفه بی‌بی بیگم در بولوار توس مشهد | زندگی در همسایگی مرگ نگاهی به پیشینه مزرعه‌ای قدیمی در مشهد که امروزه به بوستانی بزرگ تبدیل شده است | چشم‌انداز تاریخ ۳۰۰‌ساله «گلشور» سرپرست اداره کل حوزه شهردار مشهد مقدس منصوب شد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: باید تا پایان این دوره شورای شهر، ۲۰۰ اتوبوس دیگر به ناوگان اضافه کنیم جزئیات جدید از چگونگی تا شدن گوشی سه‌تکه سامسونگ! + ویدئو رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با اقتصاد مقاومتی و کار جهادی می‌توانیم اسنپ‌بک را جبران کنیم + فیلم مشهد بیش از ۵۰ درصد گردشگران خارجی ورودی به کشور را جذب می‌کند توجه شهرداری مشهد به مسائل محیط زیستی در پروژه‌های عمرانی پیگیری جدی پروژه‌های زیارت و گردشگری خراسان رضوی با حمایت مجلس و دولت استقرار ۷۰ تیم راهور در معابر حادثه‌خیز مشهد | توصیه پلیس: والدین از توقف غیرضروری روبه‌روی مدارس پرهیز کنند ترافیک پرحجم و سنگین در خیابان‌های شهر مشهد در پنجمین روز از مهرماه ۱۴۰۴ هوای مشهد تا اواسط هفته آینده گرم می‌شود (۴مهر ۱۴۰۴) واگذاری بیش از ۱۷ ملک جدید شهرداری مشهد در مزایده عمومی حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم «مهمانی لاله‌ها» رئیس سازمان برنامه و بودجه: توسعه متروی مشهد، اولویت دولت برای رفاه عمومی و کاهش آلودگی هواست + فیلم نتیجه و ویدئو والیبال ایران و چک | رویایی که کامل نشد (۳ مهر ۱۴۰۴) + فیلم «ایمان فرهمندی» رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس شد رئیس شورای عالی استان‌ها: مشهدالرضا(ع) ارزان‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین حمل‌ونقل عمومی کشور را دارد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۳۳۶۲۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶
شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان
پاسخ مدیران شهری به مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به روزنامه شهرآرا به وضعیت سیستم سرمایشی برخی‌اتوبوس ها انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: سوار یکی از اتوبوس مسیر۷ شدم. متأسفانه در این هوای گرم، شیشه های اتوبوس با پیچ مسدود شده بود و امکان باز شدن وجود نداشت. از طرف دیگر، راننده اتوبوس کولر را روشن نمی کرد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

شهروند دیگری نیز به وضعیت خط۳۱  انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس دهی این خط شد. در متن پیام شهروند آمده است: برای خط۳۱ هر نیم ساعت یک مینی بوس می آید و همان ابتدای خط(پایانه آزادی) پر می شود. لطفا تعداد مینی بوس های خط مذکور را افزایش دهید.

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی به پیام های این شهروندان از این قرار است: درباره شرایط و سیستم سرمایشی اتوبوس ها از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور بررسی درخواست اعلامی، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق(تاریخ، زمان و کد ناوگان) به شماره تلفن ۳۰۰۰۸۸۸۸  سامانه پیام کوتاه سازمان، اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم باشد.

همچنین در رابطه با وضعیت سرویس دهی خط ۳۱  باید به این نکته اشاره کنیم که اختصاص اتوبوس و مینی بوس به هر خط براساس میزان مسافر جابه جاشده در آن خط برنامه ریزی می شود. درحال حاضر خط۳۱  با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه، درحال سرویس دهی به شهروندان محترم است. طی بررسی سامانه نظارت تصویری(AVL) خط مدنظر از جهت آمار ناوگان وضعیت مناسبی دارد.




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->