آیا آب در مشهد هم جیره بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس ۳ ایستگاه شارژ خودروی برقی در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد منصوریان: شورای شهر مشهد در حوزه فرهنگی تحول بنیادین ایجاد کرد | رویکرد‌ میدانی و ارتباط‌محور ویژگی کار شورا بوده است هزینه سالانه ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای رفت و روب، پاکیزگی و مدیریت پسماند بهره‌برداری از بوستان بانوان آفتاب مشهد، تا پایان آذرماه ۱۴۰۴ عراق در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان وارد سکوت انتخاباتی شد موحدیان: شورای ششم ارتقای کیفیت زیست شهری را به عنوان هدف کلیدی دنبال می‌کند واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به ردّ نام‌گذاری ۱۰ دی به نام «روز ملی مشهد» | این طرح بازنگری و اصلاح می‌شود روز‌های انگشت‌شمار هوای پاک مشهد | از ابتدای سال ۱۴۰۴، فقط ۷ روز پاک بوده است اختصاص بیش از ۹۳۶ میلیارد ریال اعتبار به توسعه بوستان‌های منطقه ۷ مشهد افزایش ۵۲ درصدی استقبال شهروندان مشهدی از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو نسبت‌به سال قبل | شرایط استفاده از تخفیفات ویژه هوای مشهد دوباره به روزهای آلودگی برمی‌گردد؟ | کیفیت هوا قابل‌قبول اما در مرز ناسالم‌شدن (۱۷ آبان ۱۴۰۴) «روز ملی مشهد»، قربانی تفسیر قانون | تهرانی‌ها بازهم با نام‌گذاری روز ملی مشهد مخالفت کردند پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات باید اولویت اقدامات شهرداری باشد رانت واردات موز در قبال صادرات سیب! انجام عملیات تراش و روکش آسفالت از بولوار وکیل‌آباد تا میدان چهارسطحی آزادگان مشهد + فیلم فهرست محصولات غیرمجاز آرایش چشم و ابرو، منتشر شد فرماندار مشهد: ۳۰۰ شرکت افغانستانی در این شهر فعالیت می‌کنند نخستین سکوی شفافیت مالیاتی کشور در خراسان رضوی راه‌اندازی شد | شهردار مشهدمقدس: درآمدهای مالیاتی شهر شفاف می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۳۳۶۲۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۶
شهروند خبرنگار | نگاهی به مشکلات مطرح شده در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد و پاسخ مسئولان
پاسخ مدیران شهری به مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیام به روزنامه شهرآرا به وضعیت سیستم سرمایشی برخی‌اتوبوس ها انتقاد کرد. در متن پیام این شهروند آمده است: سوار یکی از اتوبوس مسیر۷ شدم. متأسفانه در این هوای گرم، شیشه های اتوبوس با پیچ مسدود شده بود و امکان باز شدن وجود نداشت. از طرف دیگر، راننده اتوبوس کولر را روشن نمی کرد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

شهروند دیگری نیز به وضعیت خط۳۱  انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس دهی این خط شد. در متن پیام شهروند آمده است: برای خط۳۱ هر نیم ساعت یک مینی بوس می آید و همان ابتدای خط(پایانه آزادی) پر می شود. لطفا تعداد مینی بوس های خط مذکور را افزایش دهید.

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی به پیام های این شهروندان از این قرار است: درباره شرایط و سیستم سرمایشی اتوبوس ها از شهروندان تقاضا می کنیم که به منظور بررسی درخواست اعلامی، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق(تاریخ، زمان و کد ناوگان) به شماره تلفن ۳۰۰۰۸۸۸۸  سامانه پیام کوتاه سازمان، اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق فراهم باشد.

همچنین در رابطه با وضعیت سرویس دهی خط ۳۱  باید به این نکته اشاره کنیم که اختصاص اتوبوس و مینی بوس به هر خط براساس میزان مسافر جابه جاشده در آن خط برنامه ریزی می شود. درحال حاضر خط۳۱  با هفت دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله هفده دقیقه، درحال سرویس دهی به شهروندان محترم است. طی بررسی سامانه نظارت تصویری(AVL) خط مدنظر از جهت آمار ناوگان وضعیت مناسبی دارد.




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->