آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

ماجرای اعدام مردی که الکل خورد

  • کد خبر: ۳۳۷۰۱
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
ماجرای اعدام مردی که الکل خورد
دادگستری خراسان رضوی به انتشار خبری در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در متن اطلاعیه روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی درباره تقطیع و قلب یک خبر آمده است:

در حالی که برخی رسانه‌های معاند در فضای مجازی از اعدام فردی در مشهد به‌علت نوشیدن الکل خبر می‌دهند که آنان در این پرونده ناگفته‌های فراوانی را نادیده می‌گیرند. اما واقعیت ماجرا چیست؟

سوابق نشان می‌دهد فردی که اعدام شده، دارای ۲۰ سابقه محکومیت کیفری قطعی در سال‌های ٩۵ تا ٩٧ بوده است.

این فرد در سال ۷۵ به‌دلیل ارتکاب جرائم مربوط به مواد مخدر به ۱۵ ماه حبس، جزای نقدی و شلاق محکوم می‌شود، اما این پایانی بر خلاف‌کاری‌های وی نبود. او ۲بار در سال ۷۷ و ۲بار نیز در سال ۷۸ به‌علت ارتکاب جرائم مربوط به مواد مخدر به زندان می‌رود. در سال ۷۹ بزهکاری‌های این فرد ادامه می‌یابد و بار دیگر به زندان می‌افتد. در سال ۸۰ نیز همین فرد بار دیگر در زندان بوده است.


محکومیت این فرد در سال ٨۶ به جرم ضرب و جرح عمدی تأیید و در همان سال بار دیگر به‌علت شرب خمر راهی زندان می‌شود. او بعد از آزادی بار دیگر به بزهکاری‌هایش ادامه می‌دهد و در سال ۸۸ بار دیگر به‌علت ارتکاب جرائم مربوط به مواد مخدر و در سال ۸۹ به‌علت شرب خمر به زندان و شلاق محکوم می‌شود.
محکومیت‌های متعدد این فرد در سال‌های ۸۹، ۹۰،۹۱ و ۹۲ نیز به‌علت ارتکاب جرائم مربوط به مواد مخدر و شرب خمر ادامه می‌یابد. در سال ٩۴ نیز به جرم نوشیدن و نگهداری مشروبات الکلی به ۱۱ ماه حبس محکوم می‌شود. این فرد در سال ۹۶ هم بار دیگر به‌علت نگهداری مشروبات الکلی به ٨ ماه حبس محکوم می‌شود. او بار دیگر در سال ٩٧ در حالی که مست بوده است، بر روی موتورسیکلت درحال رانندگی پرخطر و بدون گواهی‌نامه دستگیر می‌شود. حتی نامبرده در مقاطع مختلف زمانی به اتهاماتی مانند آدم‌ربایی، تهدید، اعمال منافی عفت و سرقت نیز تحت تعقیب قرار می‌گیرد.
در نهایت حکم فرد موصوف پس از تشریفات کامل قانونی به مرحله اجرا درمی‌آید.
بدیهی است اتخاذ رویه‌های ناصواب و نادیده انگاشتن اصول اخلاقی و تقطیع واقعیت در زمینه انتشار این‌گونه اخبار با اهداف مغرضانه، نمی‌تواند حقیقت را از چشم تیزبین افکار عمومی پنهان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->