کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

آغاز نبرد استقلال تهران و تراکتور تبریز + ویدئو حواشی

  • کد خبر: ۳۳۹۰۳
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
آغاز نبرد استقلال تهران و تراکتور تبریز + ویدئو حواشی
دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز از لحظاتی قبل آغاز شد.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز از لحظاتی قبل در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد. این دیدار که در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود، حساسیت ویژه‌ای برای هر دو تیم دارد. 


هر دو تیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و سه امتیاز این دیدار سهم بسزایی در بقا در این کورس دارد.


خبر خوب برای استقلالی ها، بازگشت قایدی، اسماعیلی، دیاباته و ریگی به ترکیب اصلی تیم بوده، اما نکته‌ی نگران کننده برای استقلالی ها، نیمکت جوان و تقریبا ناشناخته‌ی این تیم است.


در دیدار امروز به جز آرش رضاوند که نسبت به سایرین باتجربه‌تر و مطرح‌تر است، بازیکنانی نظیر: شاهین طاهر خانی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، عبدالعظیم گوک، محمد بلبلی، آرش داج لیری، امیرحسین خدامرادی حضور دارند. بازیکنانی که همگی جوان و کم نام و نشان هستند.


بجز رضاوند و طاهرخانی که در این فصل بیشتر از سایرین به آن‌ها بازی رسیده است، به دیگر بازیکنان نیمکت نشین بازی چندانی نرسیده و حتی دو بازیکن امید این تیم به نام‌های خدامرادی و داج لیری که در پست وینگر چپ و دفاع بازی می‌کنند، برای نخستین بار در این فصل، روی نیمکت استقلال خواهند نشست.
 

ورزشگاه آزادی پیش از آغاز دیدار

 
 

گرم کردن حسینی، گلر استقلال

 
 

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از آغاز دیدار با تراکتور

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->