دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

طرز تهیه حلوای دارک فندق

  • کد خبر: ۳۳۹۶۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۶
طرز تهیه حلوای دارک فندق
حلوا از دسر‌های خوشمزه و مورد علاقه ما ایرانی هاست که چند سالی است تنوع زیادی در پخت آن ایجاد شده است. برای همین، در این مطلب می‌خواهیم دستور پخت حلوای مدن دارک فندق را ارائه دهیم.
هانیه رضوانی | شهرآرانیوز؛ حلوا از دسر‌های خوشمزه و مورد علاقه ما ایرانی هاست که چند سالی است تنوع زیادی در پخت آن ایجاد شده است. برای همین، امروز می‌خواهیم دستور پخت یک حلوای متفاوت و خوشمزه را ارائه دهیم.

مناسب برای: ۱۳ نفر

زمان برای پخت: ۳۰ دقیقه

قیمت تمام شده برای هر نفر: ۵۰۰ تومان


مواد لازم:

آرد شیرینی (۱۲۵ گرم)

آرد نخودچی (۶۰ گرم)

کره (۳۵ گرم)

شکلات تلخ (۱۲۵ گرم)

پودر قند یا شکر (۳۰ گرم )

دارچین ( یک ق چ خ )

پودر فندق ( ۱۰۰ گرم )

طرز تهیه:

آرد را الک کنید و در تابه‌ای بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید. تا زمانی که بوی خامی آرد از بین نرفته و بوی خوشش بلند نشده است، به تفت دادن آرد ادامه بدهید. نیازی نیست که آرد تغییر رنگ بدهد. حالا آرد نخودچی را الک و به آن اضافه کنید و به تفت دادن ادامه بدهید.

وسط آرد را باز کنید و کره را که حالا هم دمای محیط شده است به آن اضافه کنید. کره را سریع با آرد مخلوط و تابه را قبل از اینکه کره بسوزد از روی حرارت بردارید.

تا زمانی که مواد داغ است، دارچین، پودر قند، پودر فندق (بهتر است تُست شده باشد) و شکلاتی را که از قبل روی حرارت بخار آب ذوب کرده اید به آن اضافه و خوب مخلوط کنید. با پشت قاشق مواد را خوب فشار دهید تا به خورد هم بروند. در این مرحله، حلوا تقریبا به رنگ قهوه‌ای درمی آید. اگر احساس می‌کنید موادتان انسجام لازم را ندارند، کمی کره به آن اضافه کنید تا با داغی مواد ذوب شود و به خورد آن برود.

قالب سلیکونی را آماده کنید و حلوا را تا داغ است در آن بریزید و خوب فشار بدهید. قالب را حدود ۲ ساعت در یخچال بگذارید تا حلوا سفت شود. سپس آن را از قالب جدا کنید و در ظرفی مناسب بچینید و روی آن را تزیین کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->