جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اولین روز بازگشایی سینماهای چین و فروش بالای گیشه

  • کد خبر: ۳۵۳۷۵
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
اولین روز بازگشایی سینماهای چین و فروش بالای گیشه
فروش گیشه سینمای چین در اولین روز بازگشایی‌ بعد از شیوع شدید کرونا، از مرز ۴۷۲ هزار دلار گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم نخستین وداع (۲۰۱۸)، برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو و خرس بلورین جشنواره برلین، با حدود ۱۸۴ هزار دلار فروش بالاترین فروش گیشه در چین را از آن خود کرد و پس از آن فیلم گوسفند بدون چوپان (۲۰۱۹) و انیمیشن کوکو (۲۰۱۷) به ترتیب با ۸۰ و ۴۲ هزار دلار فروش در رده دوم و سوم پرفروش‌ترین‌ها جای گرفتند.

 

سینماهای چین با بالاگرفتن بحران شیوع کرونا در این کشور، از ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ۹۸) تعطیل شدند. خسارت واردشده به گیشه دومین بازار بزرگ سینمایی جهان در سال ۲۰۲۰، حدود ۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود. مقامات چین هفته گذشته با بازگشایی سینماهای مناطق سفید خارج از پایتخت از روز ۲۰ ژوئیه (۳۰ تیر۹۹) موافقت کردند.

 

البته پکن از کاهش سختگیری‌های پیشگیرانه در این شهر خبر داده و به گزارش خبرگزاری شین‌هوا سینماها در این شهر نیز پس از ارزیابی میزان خطر موجود، بازگشایی خواهند شد. هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای این بازگشایی‌ها تعیین نشده است.

 

چین بدون کوچکترین اتلاف وقت فیلم‌هایی را که پس از بازگشایی‌ها در سینماهای این کشور روی پرده می‌روند تعیین کرده بود و در بین آن‌ها نام فیلم‌های هالیوودی به چشم می‌خورد که به دلیل تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا از اکران محروم ماندند. فیلم فانتزی دولیتل (۲۰۲۰) و فیلم ابرقهرمانی بلادشات (۲۰۲۰) با بازی وین دیزل ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد) و فیلم۱۹۱۷ در تاریخ ۳۱ ژوئیه  (۱۰ مرداد) در سینماهای این کشور اکران خواهد شد. فیلم‌های بیشتری نیز در فهرست اکران وجود دارند که باید تایید شوند.

 

گزارش رسانه‌های محلی همچنین از فروش تمام بلیت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در دو ساعت اول بلیت‌فروشی‌ها در روز دوشنبه حکایت دارد. در این جشنواره که از ۲۵ ژوئیه تا ۲ اوت (۱۲-۴ مرداد) در کشور چین برگزار می‌شود، بیش از ۳۲۰ فیلم در دو قالب حضوری و مجازی نمایش داده خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->