«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

شرکت لینکدین به دلیل کرونا کارمندانش را اخراج کرد

  • کد خبر: ۳۵۴۸۹
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
شرکت لینکدین به دلیل کرونا کارمندانش را اخراج کرد
وب سایت لینکدین اعلام کرد ۹۶۰ نفر از کارمندان خود را به دلیل چالش‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا اخراج می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، لینکدین در حقیقت یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری است. این شبکه اجتماعی اعلام کرد در برابر تبعات ناشی از شیوع کووید۱۹ ایمن نبوده و تقاضا برای کسب و کار آن به شدت کاهش یافته، زیرا تعداد کمتری از شرکت‌ها نیرو استخدام می‌کنند.

این شرکت که به مایکروسافت تعلق دارد، سرویس‌های مختلف استخدام نیرو را فراهم می‌کند، اما بیشتر به عنوان یک نسخه آنلاین و امروزی ارائه رزومه شناخته می‌شود.

«رایان روزلنسکی» مدیر ارشد اجرایی لیندکین در یادداشتی برای کارمندان به کاهش بودجه‌های مختلف در سراسر کسب و کار این شرکت اشاره کرده است. او در این باره نوشت: پس از چند هفته مذاکره و گفتگو، تیم مدیریت اجرایی و من تصمیمی بسیار سخت گرفتیم تا ۹۶۰ کارمند یا حدود ۶ درصد کارمندان را در سراسر جهان کاهش دهیم.

او اشاره کرده بود هدفش ایجاد تصویری کامل از تغییرات شرکت است و تاکید کرد اخراج ۹۶۰ کارمند تنها عملیات ترخیص برنامه ریزی شده کارمندان است.

مدیر ارشد اجرایی لینکدین در این باره نوشت: هرچند این تصمیم به ما کمک می‌کند تا از مقاومت پلتفرم خود اطمینان حاصل کنیم، اما به عنوان مدیر ارشد اجرایی سخت‌ترین تصمیم را گرفتم. این تصمیم روی همکاران ما تاثیر می‌گذارد.

لینکدین همچنین اعلام کرده حداقل دستمزد ۱۰ روز به این کارمندان تعلق می‌گیرد و از قبل به آنان اطلاع داده می‌شود.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->