مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پشت پرده ماجرای اخراج دانشگر از استقلال چه بود؟

  • کد خبر: ۳۵۵۶۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
پشت پرده ماجرای اخراج دانشگر از استقلال چه بود؟
محمد دانشگر تا اطلاع ثانوی با دستور فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته‌شد.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، شاید رفتار نا مناسب محمد دانشگر در تمرین عصر سه شنبه دلیلی بود تا مجیدی او را در اختیار باشگاه قرار دهد، اما به طور کلی آقای مدافع رفتار مناسبی با برخی هم تیمی هایش ندارد و حتی از دستورات فنی نافرمانی می‌کند به طوری که صدای هم تیمی هایش را هم در آورده است.
 
در تمرین عصر سه شنبه دانشگر بر سر یک تکل به بحث با علی کریمی و وریا غفوری می‌پردازد و در نهایت تمرین را ترک می‌کند و به رختکن می‌رود و بی آنکه از سرمربی استقلال اجازه بگیرد راهی مغازه یکی از دوستانش می‌شود.
 
البته این بازیکن در گفت و گویی که با یکی از رسانه‌ها داشته تلاش کرده موضوع را طور دیگری جلوه بدهد، اما اصل ماجرا این است که دانشگر در تمام اتفاقات رخ داده مقصر است و به دلایل گوناگون سرمربی استقلال را مجبور کرده تا او را از تمرین کنار بگذارد و حتی از لیست بازی با نساجی هم بیرون بیاورد.
 
در واقع سلسله رفتار‌های دانشگر به حدی حاد بوده که فرهاد مجیدی را مجاب کرده تا تصمیم قاطعانه‌ای درباره او اتخاذ کند. این طور که می‌گویند سرمربی استقلال از جر وبحث‌های مداوم دانشگر با هم تیمی هایش به شدت ناراحت است و این موضوع را به گوش آقای مدافع هم رسانده است.
 
حالا دانشگر که از تمرین اخراج شده اگر می‌خواهد اوضاع به روال گذشته بازگردد اولا باید جریمه‌ای که از سوی باشگاه برایش در نظر گرفته می‌شود را بپذیرد و اینکه دیگر با هم تیمی هایش جرو بحث نکند و بیشتر سر پست خودش که دفاع میانی است بازی کند تا چنین چالش‌هایی تکرار نشود.
 
علاقه شدید دانشگر به تاثیر گذاری روی گل‌های استقلال سبب شده فعالیت برخی بازیکنان هجومی به شدت تحت تاثیر حضوراین بازیکن در خط حمله استقلال قرار بگیرد که آقای مدافع باید به این مسائل توجه بیشتری کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->