آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مقایسه قیمت آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ ایر، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس اپل واچ سری ۱۱ معرفی شد + مشخصات و قیمت ایرپاد پرو ۳ اپل معرفی شد + مشخصات و قیمت آیفون ۱۷ اپل رونمایی شد + مشخصات و قیمت Nothing Ear 3 چه زمانی رونمایی می‌شود؟ سامسونگ تا ۲۰۳۰ نود درصد محصولاتش را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند OpenAI می‌خواهد با هوش مصنوعی، انیمیشن بلند بسازد سهم کاربران اینترنت سیار ایران از شبکه 4G و 5G چقدر است؟ بانک مرکزی پیش‌نویس ضوابط فعالیت صرافی‌های رمزارزی را منتشر کرد بودجه یک میلیون دلاری دولت برای حمایت از فناوری‌های جدید تصاویری از ماه‌گرفتگی و ماه‌سرخ در مشهد + فیلم (۱۶ شهریور ۱۴۰۴) ردوبدل‌شدن ۷۰ درصد ترافیک کشور در بستر VPN و فیلترشکن‌ها ماه‌گرفتگی شهریور ۱۴۰۴ | تاریخ و زمان دقیق آغاز، اوج و پایان خسوف رصد ماه‌گرفتگی در بوستان کوهسنگی مشهد + جزئیات (۱۶ شهریور ۱۴۰۴) کاربران تلفن همراه و اینترنت درگیر قطعی برق لورفتن تصاویر گلکسی S25 FE یک روز پیش از رونمایی رسمی قابلیت Picture-in-Picture به بخش نمایش ریل‌های اینستاگرام می‌آید گفتگو با ارشیا میرشمسی، برنده مدال طلای المپیاد نجوم ۲۰۲۵ | هیچ‌کجا مرکز عالم نیست اداره پست خراسان رضوی و شهرداری مشهد برای تقویت زیرساخت‌های شهر هوشمند همکاری می‌کنند
سرخط خبرها

توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است

  • کد خبر: ۳۵۸۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است
توئیتر اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، توئیتر که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد تبلیغات روبرو شده، تصمیم دارد روش‌های مختلف دیگر از جمله دریافت حق عضویت، از برخی سرویس هایش درآمدزایی کند. طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در حالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده، زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این باره گفت: احتمالاً در سال جاری روش‌های مختلف درآمدزایی آزمایش شود.

هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->