ساخت نوعی رنگ ضدعفونی‌ کننده برای بیمارستان‌ها تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم
سرخط خبرها

توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است

  • کد خبر: ۳۵۸۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
توئیتر به دنبال درآمدزایی با دریافت حق عضویت از کاربران است
توئیتر اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، توئیتر که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد تبلیغات روبرو شده، تصمیم دارد روش‌های مختلف دیگر از جمله دریافت حق عضویت، از برخی سرویس هایش درآمدزایی کند. طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در حالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده، زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است، اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این باره گفت: احتمالاً در سال جاری روش‌های مختلف درآمدزایی آزمایش شود.

هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->