لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند!
سرخط خبرها

مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟

  • کد خبر: ۳۶۶۵۷
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟
شیخ دیاباته که این فصل در استقلال درخشیده، فصل بعد هم لباس این تیم به میدان خواهدرفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهاجم مالیای‌الاصل باشگاه استقلال پیرامون قراردادی که با این باشگاه منعقد کرده و نگرانی‌هایی که وجود دارد می‌گوید: «من بازیکن باشگاه استقلال هستم. قراردادم با این باشگاه ۲ ساله است و به این قرارداد پایبندم. هر تصمیمی بخواهم برای فصل بعد بگیرم باید با هماهنگی باشگاه استقلال باشد، چون من به طور قانونی بازیکن این باشگاه محسوب می‌شوم. من از حضور در ایران خوشحالم و دوست دارم این همکاری ادامه داشته باشد.»
 
دیاباته پیرامون وضعیتی که اکنون برای آقای گلی در ایران دارد هم توضیح کوتاهی می‌دهد: «همه چیز به هفته‌های آینده بستگی دارد. من تلاشم را برای رسیدن به آقای گلی لیگ انجام می‌دهم و امیدوارم به این موفقیت برسم. آقای گل لیگ با ارزش است و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.»
 
دیاباته اکنون با ۱۱ گل زده بعد از شهریار مغانلو در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و چنانچه در چهاربازی آتی به روند گلزنی‌اش با استقلال ادامه دهد به احتمال زیاد شانس اول کسب کفش طلای لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->