پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟

  • کد خبر: ۳۶۶۵۷
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟
شیخ دیاباته که این فصل در استقلال درخشیده، فصل بعد هم لباس این تیم به میدان خواهدرفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهاجم مالیای‌الاصل باشگاه استقلال پیرامون قراردادی که با این باشگاه منعقد کرده و نگرانی‌هایی که وجود دارد می‌گوید: «من بازیکن باشگاه استقلال هستم. قراردادم با این باشگاه ۲ ساله است و به این قرارداد پایبندم. هر تصمیمی بخواهم برای فصل بعد بگیرم باید با هماهنگی باشگاه استقلال باشد، چون من به طور قانونی بازیکن این باشگاه محسوب می‌شوم. من از حضور در ایران خوشحالم و دوست دارم این همکاری ادامه داشته باشد.»
 
دیاباته پیرامون وضعیتی که اکنون برای آقای گلی در ایران دارد هم توضیح کوتاهی می‌دهد: «همه چیز به هفته‌های آینده بستگی دارد. من تلاشم را برای رسیدن به آقای گلی لیگ انجام می‌دهم و امیدوارم به این موفقیت برسم. آقای گل لیگ با ارزش است و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.»
 
دیاباته اکنون با ۱۱ گل زده بعد از شهریار مغانلو در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و چنانچه در چهاربازی آتی به روند گلزنی‌اش با استقلال ادامه دهد به احتمال زیاد شانس اول کسب کفش طلای لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->