ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟
سرخط خبرها

مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟

  • کد خبر: ۳۶۶۵۷
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدت قرارداد شیخ دیاباته و استقلال چقدر است؟
شیخ دیاباته که این فصل در استقلال درخشیده، فصل بعد هم لباس این تیم به میدان خواهدرفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهاجم مالیای‌الاصل باشگاه استقلال پیرامون قراردادی که با این باشگاه منعقد کرده و نگرانی‌هایی که وجود دارد می‌گوید: «من بازیکن باشگاه استقلال هستم. قراردادم با این باشگاه ۲ ساله است و به این قرارداد پایبندم. هر تصمیمی بخواهم برای فصل بعد بگیرم باید با هماهنگی باشگاه استقلال باشد، چون من به طور قانونی بازیکن این باشگاه محسوب می‌شوم. من از حضور در ایران خوشحالم و دوست دارم این همکاری ادامه داشته باشد.»
 
دیاباته پیرامون وضعیتی که اکنون برای آقای گلی در ایران دارد هم توضیح کوتاهی می‌دهد: «همه چیز به هفته‌های آینده بستگی دارد. من تلاشم را برای رسیدن به آقای گلی لیگ انجام می‌دهم و امیدوارم به این موفقیت برسم. آقای گل لیگ با ارزش است و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.»
 
دیاباته اکنون با ۱۱ گل زده بعد از شهریار مغانلو در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و چنانچه در چهاربازی آتی به روند گلزنی‌اش با استقلال ادامه دهد به احتمال زیاد شانس اول کسب کفش طلای لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->