کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها
واکنش ناتو به خروج نظامیان آمریکایی از آلمان:

آمریکا به تامین امنیت اروپا متعهد است

  • کد خبر: ۳۶۶۷۵
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
آمریکا به تامین امنیت اروپا متعهد است
دبیرکل ناتو نسبت به خروج 11 هزار و 900 نیروی آمریکایی از آلمان واکنش نشان داد و این کار را به عنوان بازآفرینی نیرو‌های آمریکایی و اعزام بخشی از آن‌ها از آلمان به کشور‌های دیگر ناتو را ارزیابی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، براساس بیانیه دبیرکل ناتو، ینس استولتنبرگ، تصمیم ایالات متحده برای گسیل مجدد بخشی از نیرو‌های خود از آلمان نشان از تعهد به امنیت در اروپا دانست.

وی گفت: بیانیه امروز (وزیر دفاع ایالات متحده) اسپر درباره نیرو‌های مسلح آمریکا در اروپا تعهد مستمر ایالات متحده به ناتو و امنیت اروپا را تاکید می‌کند.

وی همچنین توضیح داد که ایالات متحده قبل از اعلام این طرح مشاوره نزدیکی را با متحدان خود در ناتو انجام داده است. استولتنبرگ گفت: در این دنیای غیرقابل پیش بینی، وقتی باهم عمل می‌کنیم، قوی‌تر و ایمن‌تر می‌شویم.

پیش از این، مارک اسپر، رئیس پنتاگون گفته بود که در مجموع تقریباً ۱۲ هزار سرباز آمریکایی از آلمان خارج می‌شوند که بیشتر آن‌ها به خانه خواهند رفت و مابقی نیز به کشور‌های ناتو در اروپا از جمله ایتالیا و بلژیک مجدداً اعزام می‌شوند.

فرمانده کل نیرو‌های آمریکایی در اروپا، ژنرال تد والترز به نوبه خود افزود: قرار است مقر نیرو‌های آمریکایی در اروپا از آلمان به مون در بلژیک منتقل شود. اکنون مقر مشترک نیرو‌های ناتو در اروپا در مون واقع شده است. 

منبع: اسپوتنیک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->