کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۹ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از سنسورهای سلامتی مدل‌های جدید گلکسی واچ سامسونگ گوگل پلی یک رابط کاربری جدید برای صفحه بازی‌ها معرفی می‌کند نوت‌پد مایکروسافت بعد از ۴۰ سال به ویژگی تصحیح خودکار املای کلمات مجهز می‌شود صرافی بایبیت توکن «همستر کامبت» را پیش‌فروش کرد! + قیمت اولیه زمان رونمایی از تاشوهای میکس فولد ۴ و میکس فلیپ شیائومی مشخص شد اعتصاب کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست
سرخط خبرها

روسیه پرداخت با رمز ارز را ممنوع کرد

  • کد خبر: ۳۶۸۶۴
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
روسیه پرداخت با رمز ارز را ممنوع کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانون دارایی‌های مالی دیجیتال و ارز دیجیتال را که در چارچوب آن از سال ۲۰۲۱ امکان انجام معاملات با ارز‌های رمزنگاری شده وجود دارد، به امضا رسانید، اما در عین حال رئیس جمهور روسیه استفاده از رمزارز به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت، ممنوع اعلام نمود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این قانون رمزارز یک واحد پول روسیه، یک کشور خارجی یا یک واحد پول بین المللی در نظر گرفته نخواهد شد. این قانون همچنین فروش یا خرید ارز دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت هزینه کالا، کار و خدمات ممنوع می‌کند.

رمزارز یا کریپتوکارنسی یکی از انواع ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده شده و معمولاً به صورت غیرمتمرکز کنترل می‌شوند و از این رو در مقابل نظام‌های بانکداری متمرکز قرار می‌گیرند.

گفتنی است در ایران هنوز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، تصمیم قطعی دربارهٔ استفاده و تولید از این نوع پول گرفته نشده‌است. البته به تازگی استخراج رمز ارزها به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته شده‌ و صحبت‌هایی مبنی بر تولید یک رمز ارز ملی به میان آمده است.

منبع: اسپوتنیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->