نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جزئیات وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۹۹

  • کد خبر: ۳۷۴۴۵
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
  • ۱
جزئیات وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۹۹
رقم وام‌های پرداختی به ۴۰۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی پنج میلیون تومان رسیده است این درحالیست که تا سال گذشته مبلغ این تسهیلات سه میلیون تومان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اشاره به اعطای تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و افزایش اعتبار آن در سال جاری افزود: تا سال گذشته این اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان بود که به حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر اعطا می شد و مبلغ آن سه میلیون تومان بود. امسال این اعتبار به ۲۰۰۰ میلیارد تومان و مبلغ وام به پنج میلیون تومان رسیده که بین ۴۰۰ هزار نفر توزیع می شود.

 

سالاری افزود: تا کنون شماری از این تسهیلات در دو مرحله پرداخت شده است و مابقی طی سال در مراحلی توزیع خواهد شد. سهمیه استان ها مشخص شده و کانون های استانی اسامی را در اختیار سازمان می گذارند.

 

درباره وضعیت سرمایه گذاری های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: طرحی تحت عنوان خروج از بنگاه داری را تدوین کرده و در دستور کار داریم. قرار است با اجرای این طرح که حداکثر یکسال زمان می برد در هیچ شرکتی بیش از ۴۰ درصد سهامدار نباشیم و همچنین در هیچ شرکتی مدیر بنگاه و بنگاه دار نباشیم.

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این طرح در هیئت مدیره تصویب و برای هیئت امنا ارسال شده است گفت:  از روزی که این طرح در هیئت امنا تصویب و به ما ابلاغ شود متعهدیم که ظرف یکسال کاملا از بنگاه داری خارج شویم و سهام خوب با بازده خوب داشته باشیم و دیگر گرفتار مشغله های شرکت داری و بنگاه داری نباشیم. همانطور که گفته شد در هیچ شرکتی نباید بیش از ۴۰ درصد سهام داشته باشیم.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

 

تغییرات حقوق بازنشستگان پس از متناسب‌سازی + جدول

 

اعلام جزئیات طرح کرامت رضوی ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی

 

افزایش ۸۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
United States of America
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
استان ایلام هنوزهیچ واریزی جهت وام تامین اجتماعی بازنشستگان پرداخت نکرده لطفاپیگیرشوید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->