هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده

  • کد خبر: ۳۸۳۷۷
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده
رندولف به‌همراه تیم حرفه‌ای خود، به نوعی دنیای تلویزیون را متحول کرد. آن‌ها سرویس پخش جاری یا استریمی راه‌اندازی کردند که امروزه بیش از ۱۵۰ میلیون مشترک دارد و حتی مدتی است علاوه بر وظیفه پخش، برنامه‌سازی هم می‌کند.
شهرآرانیوز - شاید برخی افراد موفقیت نتفلیکس را از روی بخت و اقبال بدانند، اما نتفلیکس یکی از مهم‌ترین نمونه‌های موفقیت یک استارت‌آپ است.

این کتاب مبتنی بر خاطراتی است که ۲۰ سال قبل رخ داده‌اند. موضوعی که در حین نوشتن برای نویسنده اهمیت داشته نمایش دقیق رویداد‌ها و شخصیت‌های تیم بنیان‌گذار نتفلیکس بوده است.

این کتاب به شما نشان می‌دهد نتفلیکس ابتدا چه بود و چگونه ایده‌ای که هیچ‌کس باورش نداشت، این‌چنین به قدرت رسید.

بخشی از کتاب:
«داستان مشهوری درباره نتفلیکس وجود دارد که می‌گوید این ایده زمانی به ذهن رید‌هیستینگز رسید که برای برنامه «آپولو۱۳» ۴۰ دلار هزینه دیرکرد به بلاک باستر داد. او فکر کرد اگر هزینه دیرکرد وجود نداشته باشد، آن وقت چه می‌شود، و همان زمان بود که ایده تأسیس نتفلیکس شکل گرفت. داستان زیبایی است. اما این کل ماجرا نیست. بله، نسخه پرداخت‌نشده‌ای از «آپولو‌۱۳» وجود داشت، اما ایده ایجاد نتفلیکس هیچ ربطی به هزینه دیرکرد نداشت. اینکه ایده نتفلیکس چیزی نبود که در یک لحظه به ما الهام شده باشد. این ایده در یک چشم به هم زدن و به صورت بی‌نقص، مفید و درست به ذهن ما نرسیده بود. ما این داستان‌ها را دوست داریم، زیرا با ایده‌های رؤیایی درباره نبوغ هم‌ترازند. ما انتظار داریم وقتی سیب می‌افتد، نیوتون زیر درخت سیب نشسته باشد. ما ارشمیدس را در وان حمامش می‌خواهیم، اما حقیقت درباره ایده‌های موفق معمولا بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. حقیقت این است که به ازای هر ایده خوب، هزاران ایده بد وجود دارند و گاهی تشخیص تفاوتشان سخت می‌شود.»

اگر شما هم ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان دارید، خواندن این کتاب و آشنا شدن با مراحل رشد یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های دنیا می‌تواند شما را با چالش‌های توسعه یک کسب‌و‌کار استارت‌آپی بیشتر آشنا کند.


هرگز به جایی نمی‌رسد

نویسنده: مارک رندولف
مترجم: کامران تقوی
ناشر: میلکان
تعداد صفحه: ۲۶۲
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->