آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

دعوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مردم برای شرکت در طرح تابستانه کتاب

  • کد خبر: ۳۹۰۳۸
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
دعوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مردم برای شرکت در طرح تابستانه کتاب
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مردم خراسان رضوی دعوت کرد با خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب، به رونق در حوزه کتاب کمک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر مروارید در بازدید از اجرای طرح تابستانه کتاب در پاتوق کتاب مشهد گفت: با شیوع کرونا اصحاب فرهنگ و هنر بیش از سایر اقشار دچار ضرر و زیان شده‌اند که باید کمک کنیم این ضرر و زیان تا حد امکان جبران شود.
او با اشاره به طرح های فروش کتاب گفت: خوشبختانه مردم این استان همواره در طرح های خرید کتاب مشارکت خوبی داشته‌اند، امسال شرایط ویژه‌ای وجود دارد و همین می‌طلبد به منظور کمک به حوزه نشر و کتابفروشی‌ها و همچنین افزایش آگاهی و دانش از این طرح استقبال مضاعفی شود.
به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، استان خراسان رضوی از 18 مرداد ماه که این طرح آغاز شده است در بخش پرفروشترین استان از نظر کتاب رتبه دوم و در بخش پرفروشترین استان از نظر فروش رتبه سوم را دارد که امیدواریم با افزایش استقبال، رتبه اول را کسب کند. مبلغ کل فروش در استان خراسان رضوی بیش از 9 میلیارد ریال تا امروز است.
او با بیان این که برای تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت، «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» به‌عنوان شعار تابستانه کتاب ۹۹ انتخاب شده است بیان داشت: در روزهایی که شاهد شیوع بیشتربیماری کرونا هستیم و شعار این است که در خانه بمانیم، و این در خانه ماندن فرصت مغتنمی برای خواندن کتاب و افزایش آگاهی است.
مروارید با اشاره به نقش کتاب در افزایش آگاهی و حل مشکلات ذهنی مردم، به ویژه جوانان نیز گفت: در مشهد، پرسش‌ها درباره زندگی شهری، در یک کلان شهر معنوی است. کنکاش های مفهومی درباره زیست شهری که الگوی زندگی ایرانی اسلامی را می‌خواهد محقق سازد، مطرح است. کسانی که به دنبال زندگی متدینانه هستند و نیز استاندارد های یک زندگی فاخر شهروندی را جستجو می‌کنند، مخاطب کنونی ما هستند. جوانان فعلی مثل دو سه دهه قبل سوالاتشان روشنفکرانه نیست، بلکه سوالات کاربردی دارند. دنبال پاسخ برای مسائل و چالش های روزمره هستند و کتابهایی موفق هستند که بتوانند این چالش ها را حل کنند و پاسخی به مسائل و تجارب عینی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->