شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از حضور آقایی در این تیم!

  • کد خبر: ۳۹۱۹۳
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
  • ۱
ناراحتی پرسپولیسی‌ها از حضور آقایی در این تیم!
برخی از بازیکنان پرسپولیس از حضور احتمالی بازیکن سپاهان در این تیم ناراحت هستند.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، در روزهای اخیر بحث حضور سعید آقایی بازیکن تیم سپاهان در پرسپولیس به گوش می رسد و حتی برخی از منابع صحبت از به توافق رسیدن این بازیکن با پرسپولیس را مطرح کرده اند.

این در حالی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس از حضور احتمالی این بازیکن گله مند هستند و علاقه ای به همبازی شدن با او ندارند.

این بازیکنان اعتقاد دارند آقایی چه زمانی که در سپاهان بوده و چه در زمان حضور در تراکتور، بارها بدترین برخوردها و الفاظ زشت را علیه پرسپولیس و بازیکنانش به زبان آورده و به همین خاطر علاقه ای به همبازی شدن با او ندارند.

آقایی سال گذشته و قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان در صفحه اینستاگرامش عکسی توهین آمیز علیه پرسپولیس منتشر کرد که باعث شد تا هواداران این تیم به شدت علیه او موضع بگیرند و مشخص نیست در صورت سرخ پوش شدن، برخورد هواداران با او چگونه خواهد بود.

با این شرایط به نظر می رسد حضور آقایی در پرسپولیس با حاشیه هایی همراه خواهد بود و باید منتظر روزهای آینده در این خصوص ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رصا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
من هم اگر جای افتخاری بودم برای نگه داشتن سکان ریاست میگفتم که بازنشستگان جزع ارکان فلان و بهبان هستند چون کجا به این اقا سی و چهار میلیون میدن پس الان وقت چاپلوسی این پول واقعا حلال فقط مال بازنشستگان فلک زده باید ریال ریال اضافه بشه افرین بر شما اگر امثال این ادم را تایید کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->