از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

داوطلب منتشرکننده سوالات کنکور هنر دستگیر شد + عکس

  • کد خبر: ۳۹۶۵۰
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
  • ۱
داوطلب منتشرکننده سوالات کنکور هنر دستگیر شد + عکس
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری داوطلب کرونایی منتشرکننده سوالات کنکور هنر خبر داد و گفت: وی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه زرین آمیزی درباره داوطلب کرونایی که امروز با گوشی خود از سوالات کنکور هنر عکس گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، ‌اظهار داشت: بعد از پایان آزمون دروس عمومی، یک داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی تهران با سوءاستفاده از احساسات عوامل اجرایی و بیماران کرونایی، موبایل به سر جلسه برد، از سوالات عکس گرفت و به شبکه های اجتماعی ارسال کرد.

 

وی افزود: نکته قابل توجه این است که کنکور عمومی به پایان رسیده بود و فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

 

زرین آمیزی  با بیان اینکه فرصت تقلب از این داوطلب سلب شد، گفت: با توجه به اظهارات این فرد، فرد قصد تقلب نداشت و هدفش بیشتر موضوع القای لو رفتن سوالات کنکور با توجه به وضعیت موجود بود.

 

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مجازات در نظر گرفته شده برای این فرد تاکید کرد: با توجه به بند «ز» قانون رسیدگی به تخلفات جرائم آزمون های سراسری که مصوب مجلس شورای اسلامی است، همچنین با توجه به مجازات تعیین شده در این قانون، این فرد به محاکم دادگستری معرفی شد و مجازات پیش بینی شده در قانون شامل جزای نقدی از ۱۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال یا حبس از یک ماه تا پنج سال یا هر دو مجازات در این زمینه اجرا می شود.

به گفته وی، سازمان سنجش برای این گونه افراد متخلف تقاضای اشد مجازات را خواهد داشت.

 

 

 

انتشار سوالات کنکور هنر

البته تصاویر گوناگون ارسالی توسط مخاطبان نشان می‌دهد که بیش از یک نفر از داوطلبان دست به این کار زده‌اند./فارس

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
اگه قبل از اینکه از سوالات عکس بگیره دستگیرش میکردین بهتر بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->