برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

پافشاری عجیب برای برگزاری مسابقات سوارکاری در شرایط قرمز

  • کد خبر: ۳۹۸۱۱
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
پافشاری عجیب برای برگزاری مسابقات سوارکاری در شرایط قرمز
مسابقات سوارکاری که صبح امروز برگزار شد، فاقد مجوز از اداره ورزش و جوانان شهرستان طرقبه‌شاندیز بوده‌است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که طی چند هفته گذشته مسابقات پرش با اسب به دلیل شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان تعطیل شده بود، امروز این مسابقات در شهرستان طرقبه‌شاندیز برگزار شد. برگزاری این رویداد ورزشی در شرایطی است که طرقبه‌شاندیز به دلیل توریستی بودن، شرایط ویژه‌ای دارد و کاملا در وضعیت قرمز است، به طوری که در روز‌های گذشته حتی مسابقات موتورسواری و قوی‌ترین مردان هم در این منطقه لغو شده است.

طبق پیگیری‌های انجام شده هیچ هماهنگی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان و حتی استعلامی از مرکز بهداشت گرفته نشده است. مسئولیت سلامت ورزشکاران و گارگران در این گونه مسابقات بر عهده کیست؟

امیر زارعی، رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه و شاندیز در خصوص وضعیت برگزاری سومین دوره مسابقات پرش با اسب خراسان رضوی اظهار کرد: برای برگزاری هر دوره مسابقه در شهرستان‌ها، باید از سوی اداره ورزش‌وجوانان آن شهرستان استعلام گرفته شود. اداره ورزش‌وجوانان نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان جهت برگزاری مسابقات از شبکه بهداشت و ستاد کرونا شهرستان استعلام می‌گیرد. در نهایت اداره ورزش‌وجوانان موافقت یا مخالفت خود برای برگزاری مسابقات را در شهرستان مربوطه اعلام می‌کند.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، مخالف برگزاری مسابقات پرش با اسب استان بودیم. پیش از این هیات‌های موتورسواری و بدنسازی برای برگزاری مسابقه‌ای در این شهرستان از ما استعلام گرفته بودند که پس از مخالفت شبکه بهداشت شهرستان با برگزاری هر گونه مسابقه در سطح شهرستان، با برگزاری مسابقات این دو هیات مخالفت کردیم و آنان نیز مسابقات خود را لغو کردند.

رییس اداره ورزش‌وجوانان طرقبه و شاندیز در ادامه خاطرنشان کرد: هیات سواری خراسان رضوی میزبان این دوره از مسابقات بود و مدعی است که در تاریخ ۲۲ مرداد ماه مجوز برگزاری مسابقات را اخذ کرده است. رونوشتی از مجوز خود که از اداره کل ورزش‌وجوانان استان جهت برگزاری مسابقات اخذ کرده بود را برای اداره ورزش‌وجوانان طرقبه و شاندیز ارسال کرد، اما در متن نامه محل برگزاری مسابقات مشخص نشده بود.

زارعی ادامه داد: مخالفت خود با برگزاری این دوره از مسابقات را به هیات سوارکاری طرقبه و شاندیز اعلام کردیم، اما از آن جا که هیات سوارکاری استان میزان این مسابقات بود و مجوز برگزاری آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشگر را از اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گرفته بود، کاری از دست ما ساخته نبود. در نهایت در دقیقه ۹۰ محل برگزاری مسابقات از مجموعه ثامن به یک مجموعه خصوصی واقع در شهرستان طرقبه تغییر پیدا کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->