زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

ایجاد تحول در فضا‌های تبلیغات محیطی مشهد

  • کد خبر: ۳۹۸۷۰
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
ایجاد تحول در فضا‌های تبلیغات محیطی مشهد
سومین جلسه تخصصی مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات استان با معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین جلسه تخصصی مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات استان با معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی باحضور رئیس و اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی کانون‌های آگهی وتبلیغات استان، سرپرست اداره تبلیغات و رسانه اداره کل و جمعی از مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات با موضوع بررسی راهکار‌های برون رفت از چالش‌ها و ایجاد فضا‌های جدید تبلیغات محیطی مشهد و تسهیل در فرایند اداری برگزار شد.


این جلسه در ادامه جلسات قبل به همراه تبادل نظرات جمع فعالان تبلیغات محیطی استان برگزارشد که مصوباتی از جمله برنامه ریزی و پیگیری جهت تاسیس یک شرکت مادرتخصصی با مشارکت و سرمایه گذاری فعالان حوزه تبلیغات محیطی را به همراه داشت.

افشین تحفه گردر جمع مدیران کانون‌ها گفت: تا کنون ده جلسه با سازمان‌ها و کارشناسان مختلف و سه جلسه رسمی با عوامل کانون تبلیغات برگزار شده است. ساعت‌های زیادی وقت گذاشته شد که امروز اتفاق مهمی را در تاریخ و صنعت تبلیغات استان رقم بزنیم و آن را متحول کنیم.

وی افزود: اتفاقی که اکنون رقم می‌زنیم بسیار مبارک است و درسایه همدلی وهمراهی همه دست اندکاران محقق می‌شود. اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی آماده است تا درکنار شما برای پیشبرد اهداف کنسرسیوم تشکیل شده از هر امکانی استفاده کند تا شاهد برون رفت از آشفتگی تبلیغات شهری در کلان شهر مشهد مقدس وبه طبع آن دراستان باشیم.


تحفه گر ادامه داد: ما باید دریک برنامه مدون نسبت به ایجاد فرصت‌های جدید و نوین تبلیغات برای معرفی محصولات داخلی، ایجاد اعتماد به کلا‌های داخلی دربین مردم وتشویق به استفاده از کالا‌های ایرانی ودرنهایت کمک به امکان رقابت کالا‌های ایرانی با مشابه خارجی آن اقدام نموده و در سال جهش تولید گام‌های موثری در راستا فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.

 
وی تاکید کرد: باید شفاف عمل کنیم، شفافیت باعث پایداری حرکت‌های جمعی می‌شود و ضمن اینکه اجازه تخلف به دیگران را نمی‌دهد.


معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: باید یک شرکت مادرتخصصی دایر و سهام بندی کرد، این روشی است که تمام کشو‌های پیشرفته در حوزه تجارت بین الملل انجام می‌دهن و تجارت و بیزینس بدون تبلیغات هیچ است.

وی تاکید کرد: یقینا هماهنگی با سازمان میادین شهرداری مشهد، تولید کنندگان و متقاضیان تبلیغات می‌تواند در تداوم حرکت سازنده تیلیغات استان کمک کند.

 
درپایان تحفه گر از تلاش‌های انجمن صنفی کانون‌های آگهی وتبلیغات برای ایجاد زمینه همدلی وهمکاری همه گروه‌های ذی نفع تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد کنسرسیوم تبلیغات محیطی استان بتواند گام‌های ارزشمندی را درتوسعه تبلیغات استان بردارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->