۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

همه چیز آماده بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

  • کد خبر: ۴۰۸۰۵
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
همه چیز آماده بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال
با وجود استعفا و متن معترضانه‌ای که سرمربی استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده‌بود، به نظر می‌رسد او در جدال با تراکتور روی نیمکت آبی‌ها خواهدنشست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد داستان استعفای مجیدی به پایان رسیده و او به زودی به تمرینات استقلال بازخواهدگشت. امروز دومین تمرین استقلال بدون حضور سرمربی برگزار شد، اما با اتفاقاتی که رخ داده، اهمه چیز باب میل او پیش رفته و اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا در تمرینات آبی‌ها حاضر می‌شود.

سعادتمند، مدیرعامل استقلال در این رابطه گفت: آقای مجیدی دو سه موضوع را به ما گفته‌است و تاکید کرده که یک ماه قبل به ما لیست داده‌است. به کجا لیست داده؟ دو ماه و نیم است که زبانم مو درآورده است که با ما لیست تمدیدی و بازیکنان جدید را به ما بدهند. هیچ لیستی به ما نداده اند و ثبت نشده است. من چه کسی را تمدید کنم؟ خودم برای تمدید قرارداد وارد عمل شده‌ام. هواداران بدانند که با ۶، ۷ بازیکن خوب مذاکره کرده ایم.

وی افزود:نیامده ام بگویم من و فرهاد مقابل هم هستیم. ما همه یک تیم هستیم. این‌ها یک سوء تفاهم است. بنده مجیدی را دوست دارم.

۸ بازیکن استقلال در خانه فرهاد مجیدی

پس از استعفای غیر منتظره فرهاد مجیدی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت بعد از پیروزی در دربی، بازیکنان استقلال در کنار دستیاران مجیدی روز گذشته در تمرین ریکاوری حضور پیدا کردند.

پس از پایان تمرین گویا ۸ بازیکن آبی‌پوش در کنار دستیاران فرهاد مجیدی راهی منزل مجیدی شدند و از وی درخواست کردند از تصمیم خود منصرف شود و بار دیگر سکان هدایت استقلال را برعهده گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->