آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

سازمان سنجش: برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی به تعویق افتاد

  • کد خبر: ۴۱۰۸۵
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
سازمان سنجش: برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی به تعویق افتاد
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به‌دلیل تعداد زیاد ثبت‌نام‌کنندگان و رشته‌های شغلی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و رشته های شغلی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

برای شرکت در آزمون استخدامی قرارداد کار معین دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد ۴۳ هزار و ۳۷۰ نفر ثبت نام کرده اند.

همچنین مقرر شد که به دلیل تعداد زیاد داوطلبان در شهرستان های با جمعیت کمتر و لزوم تعیین حوزه امتحانی برای این شهرستان ها امکان ویرایش برای تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان فراهم شود.

به منظور افزایش حوزه های جدید و ویرایش حوزه امتحانی، تاریخ جدید برای ویرایش اطلاعات آزمون فوق متعاقبا اعلام خواهد شد و این ویرایش برای تغییر حوزه محل آزمون بوده و شامل تغییر رشته_ محل شغلی داوطلبان و ثبت نام جدید نخواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->