رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت تبریز

  • کد خبر: ۳۶۶۸۴
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت تبریز
در حالی که شیوع ویروس کرونا، نگرانی‌ها را درباره سلامت جامعه افزایش داده است. علیرغم ابراز نگرانی مردم و کارشناسان از برگزاری کنکور و سایر آزمون‌ها، فردا نهم مرداد ماه آزمون استخدامی شرکت نفت تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛  مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: با توجه به تعیین وقت برگزاری آزمون استخدامی این شرکت از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، آزمون استخدامی نهم مرداد ماه بر اساس اعلام قبلی در زمان و مکان تعیین شده برگزار می‌شود.

جلیل رجبی با اعلام این‌که آزمون استخدامی این شرکت بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تعیین و مشخص شده است، افزود: این شرکت هیچ گونه اعمال نظری در تعیین زمان این آزمون نداشته است.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایشگاه نفت تبریز از طریق ستاد استانی مقابله با کرونا بارها به تعویق افتاده است.

وی یادآور شد: زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایشگاه تبریز از سوی ستاد مقابله با کرونا زمانی تعیین شد که سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون دکترا را ۲۵ تیرماه اعلام کرده بود و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش برگزاری این آزمون نهایی شد.

رجبی در خصوص همزمانی آزمون استخدامی پالایشگاه تبریز با آزمون دکترای سازمان سنجش در نهم مرداد ماه سال جاری، گفت: متاسفانه امکان تعویق آزمون استخدامی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->