نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو واکنش بادامکی به دخالت عوامل بیرونی در پرونده بیرانوند پخش زنده بازی بارسلونا و رایو وایه کانو (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پیام مرموز پوگبا درباره لغو محرومیت سنگین قرارداد بلانکوی آرژانتینی ثبت شد نقشه چلسی برای هایجک تونی ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در راه الهلال شزنی بازنشسته شد کارت بازی میلاد محمدی صادر شد کامارا - سپاهان، نهایی شد + عکس استراماچونی: اینزاگی به طارمی کمک می‌کند همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال سکوت وینیسیوس درباره پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها شکست ورود جنگجوی اوروگوئه‌ای برای نجات یونایتد ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد سرلک آماده بازی برای پرسپولیس دردسر‌های تمام نشدنی خرید‌های بوسنیایی استقلال آغاز جنگ حقوقی امباپه و پاری سن ژرمن آلونسو به دنبال جذب هافبک لیورپول
سرخط خبرها

تلاش برای رساندن ۴ ستاره استقلال به فینال جام حذفی

  • کد خبر: ۴۱۲۳۳
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تلاش برای رساندن ۴ ستاره استقلال به فینال جام حذفی
بازی با پرسپولیس گرچه با پیروزی شیرینی برای استقلال همراه بود و آبی‌ها توانستند در ضربات پنالتی رقیب سنتی خود را مغلوب کنند، اما در این میدان برخی بازیکنان با مصدومیت‌هایی مواجه شدند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شیخ دیاباته، آرش رضاوند، وریا غفوری و علی کریمی بعد از این بازی با آسیب‌هایی جزیی مواجه شدند که در روز‌های گذشته بیشتر به فیزیوتراپی و تمرینات نرم پرداخته‌اند تا بازی با تراکتورسازی را از دست ندهند.
 
طی روز‌های گذشته تلاش قابل توجهی از سوی دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه استقلال در راستای بازگشت این بازیکنان انجام شده و با توجه به روند بهبودی این بازیکنان می‌توانند به حضور دربازی فینال امیدوار باشند. البته قرار است همه این بازیکنان تا روز بازی با تراکتورسازی تحت نظر پزشکان باشگاه استقلال باشند و از تمرینات سفت و سخت دوری کنند تا احیانا بازی مهم پنج شنبه شب با تراکتورسازی را از دست ندهند.
 
طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ نوشته، استقلال و تراکتورسازی فینال جام حذفی را راس ساعت ۱۸:۱۵ پنج شنبه آغاز خواهند کرد. این بازی از اهمیت‌های بسیاری برای هر دو تیم برخوردار است و تراکتوری‌ها نیز تلاش می‌کنند با آوردن تمام ابزار خود به این بازی به نوعی استقلال را از رسیدن به قهرمانی جام حذفی محروم کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->