یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

هند در حال تبدیل به کانون جدید شیوع ویروس کرونا در جهان

  • کد خبر: ۴۱۲۴۵
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
هند در حال تبدیل به کانون جدید شیوع ویروس کرونا در جهان
هند به سرعت در حال تبدیل شدن به کانون جدید شیوع کرونا در جهان است و رکورد بیشترین افزایش یک روزه موارد ابتلا را به خود اختصاص داده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناسان پیش بینی می‌کنند هند که بیشترین سرعت گسترش شیوع کرونا در جهان را اکنون از آن خود کرده، به زودی از برزیل و در نهایت ایالات متحده عبور کرده و به رتبه نخست کشور‌های درگیر کرونا تبدیل شود.

روز دوشنبه ۷۸ هزار و ۵۱۲ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در هند ثبت شد که مجموع مبتلایان این کشور را به بیش از ۳.۶ میلیون نفر رساند.

روز یکشنبه نیز هند بالاترین افزایش روزانه در میان کشور‌های درگیر کرونا را گزارش کرد. همچنین با گزارش ۹۷۱ مورد مرگ و میر، این کشور آسیایی با پشت سر گذاشتن مکزیک به سومین کشور در جدول بیشترین قربانیان کرونا در جهان تبدیل شد.

با تداوم روند فعلی، شیوع کرونا در هند حدود یک هفته دیگر برزیل و حدود دو ماه دیگر ایالات متحده آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت.

برخلاف ایالات متحده و برزیل، رشد موارد ابتلا به کرونا در هند، هفت ماه پس از گزارش اولین مورد کروناویروس در تاریخ ۳۰ ژانویه همچنان در حال تسریع است. این بیماری پس از درگیر کردن شهر‌های بزرگ هند، اکنون به منطقه بزرگ روستایی که در آن بخش بزرگی از ۱.۳ میلیارد نفر جمعیت هند زندگی می‌کنند، نفوذ کرده است.

مقامات بهداشتی هند می‌گویند که به عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان و کشوری با سیستم بهداشت عمومی نسبتاً ضعیف، شیوع کرونا در هند اجتناب ناپذیر بوده است.

بنابر گزارش بلومبرگ، کروناویروس جدید از فیلیپین تا پرو، یک مشکل منحصر به فرد برای کشور‌های فقیر به وجود می‌آورد: زاغه‌های پرجمعیتی که میلیون‌ها نفر از شهروندان این کشور‌ها در آن‌ها زندگی می‌کنند، شرایط ایده آل برای انتشار ویروس را فراهم می‌کنند و در عین حال عدم ثبات اقتصادی آن‌ها به این معنی است که قرنطینه و تعطیلی لازم برای مهار این بیماری در این کشور‌ها غیرقابل تحمل است.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->