رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
سرخط خبرها

واکنش پناهیان به اتهامات مالی و ماجرای ملک چند میلیاردی + فیلم

  • کد خبر: ۴۲۲۶۵
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
  • ۲۱
واکنش پناهیان به اتهامات مالی و ماجرای ملک چند میلیاردی + فیلم
حجت الاسلام پناهیان به اتهامات مالی و شراکت در ساخت برج‌های میلیاردی که اخیرا در خصوص وی مطرح شده پاسخ داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در واکنش به اتهامات مالی که اخیرا در خصوص وی مطرح شده، ضمن انتقاد شدید از دولت، گفت: «سال‌ها با افتخار در مستاجری زندگی کردم».

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، در دانشگاه هنر گفت: برخی تصور می‌کنند بنده هزینه سخنانی که مطرح کردم را نمی‌دانم، خیر چنین نیست.

وی افزود: برخی رسانه‌های منسوب به خط این دولت توهین و دروغ‌پردازی‌های رذیلانه خود را از حد گذراندند؛ هزینه بنده و هرکسی که سخنی علیه مسؤولان رانت‌خوار بزند و بیاید از کم‌کاری‌ها و بلا‌هایی که بر سر مردم آوردند سخن بگوید همین افترائات و تهمت‌هایی می‌شود که می‌گویند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: بنده ۱۵ سال در شهر مقدس قم سخنرانی می‌کردم بدون اینکه بر روی بنر تبلیغاتی جلسه نام سخنران نوشته شود و صوت آن در اختیار کسی قرار بگیرد، چون نمی‌خواستم خودم را مطرح کنم بااین‌وجود بیش از ۲ هزار جوان در جلسه سخنرانی‌ام شرکت می‌کردند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: علما از این جلسه مطلع بودند و بعضاً فرزندان خودشان را می‌فرستادند تا بدانند این جلسه چگونه است که این‌همه شلوغ است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی که سال گذشته از سخنرانی بنده ناراحت شده بودند که بسیاری از همان‌ها در انتخابات اخیر به خاطر تخلفات صورت گرفته رد صلاحیت شدند به بنده چنین نسبت می‌دادند منبری پاکتی و روحانی که تلویزیون آن را بزرگ کرد؛ ابداً این سخن درست نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: آیت‌الله خوشوقت (ره) روزی به من گفت فلانی در جلسات سخنرانی روضه نخوان، چون تو حرف‌های مهمی می‌زنی که اگر مردم فکر کنند روضه‌خوان هستی ممکن است به سخنانت گوش ندهند؛ وقتی همان جلسه شهر مقدس قم رونق گرفت همین دولت اصلاحات بود که وزارت اطلاعات خود را فرستاد و جلسه را تعطیل و پلمپ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: این تعطیلی سبب شد آن جلسه با همه جمعیتی که داشت آواره شود؛ این اقدام را همان‌هایی انجام دادند که دم از آزادی می‌زدند درحالی‌که در این جلسه اصلاً سخن سیاسی گفته نمی‌شد. روزی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از سوی آموزش‌وپرورش دعوت شدم تا سخنرانی داشته باشم، اما به دستور استاندار شهر مقدس قم این جلسه نیز تعطیل و برگزار نشد، حتی کسی که مرا دعوت کرده بود را نیز عزل کردند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بسیاری از سخنرانی‌های بنده در شهر‌های مختلف کشور با مخالفت استاندار آن شهر‌ها تعطیل می‌شد و چنین می‌گفتند دو ماه به انتخابات باقی‌مانده و صحبت‌های شما اثر انتخاباتی دارد؛ حالا می‌خواهیم همین افراد فحش ندهند؟ تهمت نزنند؟ و دروغ نگویند؟! دروغ‌های رذیلانه‌ای که انسان خجالت می‌کشد به آن‌ها پاسخ دهد.

وی عنوان کرد: بنده سال‌ها پیش ملک مشترکی را خریداری کردم و شریکم ۵ سال تحمل کرد تا من بتوانم سهم هزینه ساخت‌وساز خودم را تهیه کنم، اما متأسفانه نتوانستم و همین شد که شریکم اصرار بر فروش خانه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: در آن زمان مشکلاتی برای خانواده بنده به وجود آمده بود که قادر به نقل‌مکان نبودم، آیت‌الله حق‌شناس (ره) شخصی را معرفی کردند تا آن بخش ازملک شریکم را بخرد، بعد از خرید و ساخت یک واحد از آن ساختمان به بنده رسید آن ساختمان کلا ۲۵۰ متر بود؛ بعد امروز همین خبرگزاری‌ها رذیلانه خبر می‌زنند که فلانی با صاحب فلان کارخانه ملکی ۳۰ میلیاردی دارد در حالی که بنده تازه فهمیدم آن فرد صاحب فلان کارخانه است.

استاد حوزه علمیه افزود: آن خبرنگار اصلاح‌طلبی که رفته و از آن محل گزارش تهیه‌کرده خوب می‌داند که بنده دو سال بعد از ساخت به دلیل شرایط خانوادگی ام همان یک واحد را فروختم و باافتخار به مستأجری رفتم و دیگر نتوانستم با آن پول خانه بخرم؛ حال آیا می‌شود اخبار خبرگزاری‌های دروغ‌گوی طرفدار دولت را که سرشار از دروغ و افتراء است، باور کرد؟

وی بیان داشت: الحمدالله مردم عاقل و فهیم قدرت تحلیل دارند و حق و باطل را خوب تشخیص می‌دهند، بنده مسؤول مملکتی نبودم که بیایم پاسخ «از کجا آورده‌اید» را بدهم ضمن اینکه ۹۰ درصد مسؤولان پاسخ این سؤال را به ملت ندادند؟! کسانی که دست به تخریب می‌زنند گویی نمی‌دانند بنده سال‌ها است که سخنرانی می‌کنم و مردم خودشان دوست دارند در جلسات بنده شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در بخش دیگر با تأکید بر اینکه حق را نباید در عرصه سیاست تنها گذاشت، عنوان کرد: شهید سردار سلیمانی صریحاً به علمای حوزه‌های علمیه تأکید کرد ولایت‌فقیه را تنها نگذارید؛ بار‌ها شده این دولت خلاف خواسته، ولی فقیه عمل کرده و حوزه حرفی نزده است؛ این شجاعت می‌خواهد اگر شجاعت بود هرگز کربلا اتفاق نمی‌افتاد.
 

پاسخ تند پناهیان به اتهامات مالی

تعداد بازدید : 4898

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
8
اون جاش که گفت هدیه رفقاس کجا بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام شما هنوز دنبال پرتغالی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
اگر خانه ندارید یک شماره حساب بدهید مردم کمکتان کنند.باورش سخت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
3
5
ببخشید میشه بفرمایید کجای پاسخ استاد تند بوده؟؟؟؟؟؟ لطفاً درست اطلاع رسانی کنید ...
حسین
United Arab Emirates
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
7
9
انسان های ...از این تهمت ها میزنن اگه نزنن باید به راه حقت شک داشته باشی.
درود بر پناهیان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
4
11
سلام هرگز از این دروغها خسته نشو اقای پناهیان خدا حفظت کنه تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
7
10
هر چقدر بخواهید ایشان را تخریب کنید، ما بیشتر از خود شما اصلاح طلبان متنفر میشویم و ایشان را بیشتر دوست میداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
2
یاشار سلطانی ،ان شاء الله شدیدترین جوابهاراازخدابگیری.
متنفرم از یاشارسلطانی،خدالعنتت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
1
راجع به هدیه دادن به برخی مقامات و روحانیون از جمله آقای پناهیان که فرمودند من مثل رهبر با هدیه زندگی می کنم لطفا به مدیریت امام علی توجه نمایند امام علی به استاندار خودش که به او افرادی خانه هدیه داده بودند گفت به خاطر پست به خانه دادند تا بعداً از تو چیزی بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
عزت و ذلت دست خداست و در نهایت همه چیز آشکار میشه، حالا شما هرچی میخواهید بگید.
درست کردن قولنامه جعلی که کار نداره، بنگاه سرکوچه ما هم بلده درست کنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
1
اگرتوایران هدیه های خونه وزمین ومدارس وکاخ و ویلا برای شما هست پس ملت هم باید صبح تا شب اشغال گردانی کند وهدیه اش حاشیه نشینی باشد صدقه سرشما که بالباس روحایت همیشه دروغ ودروغ ودروغ و کلاه گذاشتن سرملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
2
1
به نظر بنده آقای پناهیان باید حرف نزند چون می خواد یک جوری قضیه را توجیه کنه خراب ترش می کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
2
1
درود بر روحانی شجاع و مسلمان
اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
2
1
سالها منتظر چنین تخریب‌هایی در مورد آقای پناهیان بودیم چراکه پایش را روی دم خیلی ها گذاشته.
ولی با نظر صاحب الزمان عج این تخریب‌ها عاقبت به نفع ایشان خواهد شد.
استاد محکم به راهتان ادامه دهید. تاریخ پر است از این رذالت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
1
2
اینا خوب بلدن با چند کلمه دروغ و گریه مردم رو فریب بدن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
2
حاجی اقا ، نیروهای دلسوز مردم و کشور باید هزینه بدهند که شما هزینه دادید . و دشمنان و نفوذیها تحمل کسانی مثل شما را ندارند
ممل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
1
1
کسانی دارن از اقای پناهیان طرفداری میکنند که خودشون هم سر همین سفر هستن
ناشناس
Netherlands
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
0
این حرف های پناهیان فقط جهت را گم کردن است برای توجیه که ملکی که به من داد ه اند رفقا هدیه بوده در سعادت آباد برایش جمع کردند بنده خدا فقط ایشان نیاز داشته مردم همه وضع مالی خوبی دارند . کسی نیازی نداره سر طانی, مریض, فقیر؛اجاره نشین های بدبخت که پول اجاره را هم ندارند سازمان های بهزیستی و کینه امام و بنیاد مستضعفان , همه بسیج شوید به طرف پناهیان برای کمک
مسعود
Germany
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
کی پرسید سخنران خوبی یا بد ،اصلا به ما چه بگو چه کسانی و با چه هدفی هبه به شماها میدهند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
سلام من میگم اقای پناهیان هبه و هدیه دادن هم حدی داره مگه میشه ملکی رو اون هم تو سعادت آباد تهران ولو در مقیاس خیلی کوچیکتر در حد 2متر مربع هدیه داد با این وضعیت گرانی و بدبختی مردم مظلوم و شریف ایران باید بدونید شما که از کلمات قصار رهبر عالیقدر تشیع آقا امیرالمومنین علی علیه السلام و نهح البلاغه آن حضرت بر سر منبر دم میزنید بیائید مثل مردمی که 95درصدشان زیر خط فقرند زندگی کنید وبدانید خدا بر اعمال همه ما ناظر وگواه خواهد بود اگرمیشود از این هدایازمین250 متری به فقرا هم هدیه کنند البته شرافت و شخصیت مردم ایران و پیروان اهل بیت علیهم السلام را اینقد لگد مال نکنید ای مسئولین تصمیم گیرنده
صدیقه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
استاد من یه زن متاهل روستایی هستم که در دوران لیسانس که تهران بود با تنها مسیر شما اشنا شدم والان شیفته صحبت ها وسخنرانیهاتونم.از بالاترین لذتها ست برام .خدا ان شالله به شما وخانواده محترم سلامتی و طول عمر با عزت بدهد وبر توفیقات شما روز به روز بیافزاید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->