به گزارش شهرآرانیوز، موسی چنپو بازیکن خارجی استقلال با ارسال نامهای به این باشگاه اعلام کرده قراردادش را فسخ کرده، اما با پیگیریهای ایسنا مشخص شد چنین اتفاقی صورت نگرفته است.
چنپو هنوز فسخ قرارداد خود را در سازمان لیگ ایران ثبت نکرده و به همین دلیل از نظر قانونی او هنوز بازیکن استقلال محسوب میشود.
البته به نظر میرسد باشگاه استقلال هم علاقه چندانی به حضور دوباره چنپو در فصل آینده لیگ برتر ندارد.