هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده (۷ بهمن ۱۴۰۳) آب مناطقی از قاسم آباد مشهد فردا (یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳) قطع می‌شود مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد منصوب شد شهردار مشهدمقدس: ضلع شمالی پل انقلاب به سمت بلوار نماز تا دهه فجر ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید+ویدئو رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: انعقاد قرارداد خرید ۶۰ دستگاه واگن برای مترو تا نوروز ۱۴۰۴ نهایی خواهد شد فقر شدید در زمان اشغال مشهد توسط متفقین سبب ایجاد تشکیلات سامان‌دهی گرسنگان شد | بنگاه تعاون بینوایان فعالیت ۱۵ فرهنگ‌نگار نوجوان در ۱۵ فرهنگسرای مشهد آغاز شد آتش‌سوزی در ایستگاه پارک ملت مترو مشهد (۶ بهمن ۱۴۰۳) + فیلم ۳۴ ایستگاه جدید، برای دوچرخه‌های اشتراکی بایدو مشهد کاشت ۱.۳‌ میلیون درخت در کمربند سبز مشهد آخرین جزئیات اطفای حریق انبار چوب در میدان توحید مشهد از زبان شهردار ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۶ بهمن ۱۴۰۳) نگاهی به نقشه تدقیق گسل‌های مشهد و ساختمان‌هایی که باید مقاوم‌‌تر شوند | پایان باز مقاوم‌سازی در حریم گسل‌ها فعالیت سه‌شیفته در عملیات ساخت خط۳ متروی مشهد تأکید شهردار مشهد مقدس بر استفاده از نیرو‌های توانمند و متعهد هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار آلودگی (۵ بهمن ۱۴۰۳) پایان حفاری خط ۴ مترو مشهد تا اواخر سال ۱۴۰۴ نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پایان قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران-مشهد

  • کد خبر: ۴۳۰۳
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
پایان قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران-مشهد
معاونت فنی و زیربنایی شرکت راه آهن طی نامه‌ای از اتمام قرارداد برقی سازی خط ریلی تهران- مشهد خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از تین نیوز، مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام این خبر با اشاره به این‌که این قرارداد ۱۵ ماه به طول انجامیده و نظارت و ارزیابی عملکرد پیمانکار در پاره‌ای از موارد عملا ممکن نبوده است، اعلام کرد که این قرارداد خاتمه یافته است.
وی در این نامه خطاب به «صافی» مدیر مشارکت مشانیر، هگزا، اینکو و ژئودیتا نوشت: با توجه به گذشت بیش از ۱۵ ماه و عدم پاسخ مناسب طرف چینی در ارائه ضمانت‌نامه حسن انجام کار به‌منظور فعال‌سازی تامین و عقد قرارداد مالی پروژه و متعاقب آن عدم امکان عقد و تنفیذ قرارداد‌های مورد نیاز به پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، انجام بخش‌های دوم و سوم شرح خدمات مشاور کارفرما (کنترل و تایید گزارشات پیمانکاران و سازندگان و نظارت کارگاهی و عالیه) از سه بخش اصلی شرح خدمات قرارداد عملا ممکن نبوده و به‌واسطه مشخص نبودن زمان فعال شدن مجدد پروژه برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد، و از سوی دیگر تعییرات شرایط زمین مسیر پروژه، با گذشت زمان و نیز تغییرات احتمالی در الزامات پروژه برقی‌سازی در زمان شروع مجدد پروژه، احتمال عدم استفاده از نتایج بدست آمده از مطالعات بخش اول شرح خدمات (انجام عملیات اصلاح و ارتقاء) را در آینده افزایش می‌دهد؛ لذا از تاریخ ارسال این نامه، قرارداد خدمات مهندسی، طراحی و نظارت بر طرح برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد بین راه‌آهن ج. ا. ا و مشارکت مشانیر-هگزا-اینکو-و ژئودیتا به شماره قرارداد ۴۰۰/۳۹۶۰۲ مورخ ۹۶/۳/۲۴ براساس بند ۱ ماده ۲۲ خاتمه یافته اعلام می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->