تابستان بلاخیز سال ۶۱ در مشهد «علامت‌سازی»؛ در مشهد بازاری داشته که دیگر نیست | هنر فلزی عزاداری ماجرای اراضی «پلاک ۶۸» در منطقه ۳ مشهد جزئیاتی از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد؛ از تولیدات داخل تا همه آمار‌ها و رکورد‌ها | خط‌۳ متروی مشهد روی ریل افتخار طرح تفصیلی توس در حال تهیه است ضرورت تخریب بنای قدیمی مسجد صاحب الزمان (عج‌) و بازگشایی خیابان رحیمی مشهد رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: چپ‌گرد‌های غیرهمسطح میدان شهید فهمیده ترافیک را ۴۴ درصد کاهش می‌دهد اجرای حدود ۴۰۰ پروژه فضای سبز در مشهد | ۱۲ بوستان تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسند مراسم وداع و تشییع پیکر شهید غیب‌پرور در شیراز برگزار شد (۲۹ تیر ۱۴۰۴) + فیلم هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۹ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: آماده گسترش همکاری‌های شهری با هرات هستیم والی هرات از قطار شهری مشهد بازدید کرد + عکس درباره «ذوالفقار مهندس» اولین نقشه‌کش ایرانی که در ۱۲۸۴ قمری یک نقشه از شهر مشهد کشیده است تأکید عضو شورای شهر مشهد بر ضرورت تصمیم‌سازی مؤثر شورا برای حل مسائل تربیتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: پویانمایی می‌تواند در خدمت فرهنگ رضوی قرار گیرد و مشهد را به قطب تربیتی کشور تبدیل کند آغاز مرحله دوم آزمون استخدامی آتش‌نشانی از اول مرداد ۱۴۰۴ + جزئیات جوی‌های دردسرساز محله صابر مشهد، مطالبه‌ای قدیمی، وعده‌ای تازه آخرین اخبار از توافق آتش‌بس در سویداء سوریه تأمین پایدار آب فضای سبز در شرق مشهد با بهره‌برداری از خط انتقال کشف‌رود  تقدیر فرماندار مشهدمقدس از مدیریت تأمین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهرما خدمات‌رسانی شهرداری مشهد در ۳ حوزه خدمات‌شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل در اربعین ۱۴۰۴
سرخط خبرها

پایان قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران-مشهد

  • کد خبر: ۴۳۰۳
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
پایان قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران-مشهد
معاونت فنی و زیربنایی شرکت راه آهن طی نامه‌ای از اتمام قرارداد برقی سازی خط ریلی تهران- مشهد خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از تین نیوز، مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام این خبر با اشاره به این‌که این قرارداد ۱۵ ماه به طول انجامیده و نظارت و ارزیابی عملکرد پیمانکار در پاره‌ای از موارد عملا ممکن نبوده است، اعلام کرد که این قرارداد خاتمه یافته است.
وی در این نامه خطاب به «صافی» مدیر مشارکت مشانیر، هگزا، اینکو و ژئودیتا نوشت: با توجه به گذشت بیش از ۱۵ ماه و عدم پاسخ مناسب طرف چینی در ارائه ضمانت‌نامه حسن انجام کار به‌منظور فعال‌سازی تامین و عقد قرارداد مالی پروژه و متعاقب آن عدم امکان عقد و تنفیذ قرارداد‌های مورد نیاز به پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، انجام بخش‌های دوم و سوم شرح خدمات مشاور کارفرما (کنترل و تایید گزارشات پیمانکاران و سازندگان و نظارت کارگاهی و عالیه) از سه بخش اصلی شرح خدمات قرارداد عملا ممکن نبوده و به‌واسطه مشخص نبودن زمان فعال شدن مجدد پروژه برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد، و از سوی دیگر تعییرات شرایط زمین مسیر پروژه، با گذشت زمان و نیز تغییرات احتمالی در الزامات پروژه برقی‌سازی در زمان شروع مجدد پروژه، احتمال عدم استفاده از نتایج بدست آمده از مطالعات بخش اول شرح خدمات (انجام عملیات اصلاح و ارتقاء) را در آینده افزایش می‌دهد؛ لذا از تاریخ ارسال این نامه، قرارداد خدمات مهندسی، طراحی و نظارت بر طرح برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد بین راه‌آهن ج. ا. ا و مشارکت مشانیر-هگزا-اینکو-و ژئودیتا به شماره قرارداد ۴۰۰/۳۹۶۰۲ مورخ ۹۶/۳/۲۴ براساس بند ۱ ماده ۲۲ خاتمه یافته اعلام می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->