خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران: بخش اول جبران مطالبات پرستاری پرداخت شد وزیر علوم به دیدار استاد شفیعی کدکنی رفت تاخیر در اجرای احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | جداول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده‌است (۶ شهریور ۱۴۰۳) ویروس خطرناک ناشی از نیش پشه در ماساچوستِ آمریکا؛ پارک‌های عمومی تعطیل شد تاثیرات تلویزیون بر کودکان را جدی بگیرید ۱۸۶ مرکز خدمات جامع سلامت مجری برنامه پزشک خانواده روستایی است مشهد، نیازمند توجه درمانی بیشتر مدیر امور بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: برای آلودگی بیماران دیالیزی به دنبال راه درمان هستیم ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی شگرد تکراری مجرمان در مشهد | دستگیری چند متهم دله دزد و یک کلاهبردار آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ در مشهد و خراسان‌رضوی بهسازی بیش از ۶۸۱ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی تردد ۲۱ هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون به سمت مرز‌های خروجی کشور بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی «ولایت» مشهد آماده اجرای مأموریت ویژه دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ است جریمه مسافرکشی با خودروی شخصی چقدر است؟ آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ سهم سلامت از تولید ناخالص نیازمند نگاه ویژه دولت | افزایش چک‌های برگشتی داروخانه‌ها یک کشته و سه مصدوم در تصادف جاده قوچان - سبزوار امنیت کودکان در اماکن عمومی و نکاتی که والدین باید بدانند آتش‌سوزی در شهرک صنعتی طرق+جزئیات(۵ شهریور ۱۴۰۳) مرگ ۲۳ نفر بر اثر سیلی ویرانگر در بنگلادش+فیلم
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۷ شهریور | ۱۷۶ نفر دیگر فوت شدند و وضعیت ۲۸ استان قرمز اعلام شد

  • کد خبر: ۴۳۴۴۶
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
آمار کرونا در ایران ۲۷ شهریور | ۱۷۶ نفر دیگر فوت شدند و وضعیت ۲۸ استان قرمز اعلام شد
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری در تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۲۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->