۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر
سرخط خبرها

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • کد خبر: ۴۳۵۴۹
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
زندگی خود را دوباره بیافرینید
مطالعه کتاب« زندگی خود را دوباره بیافرینید» را به همه افرادی توصیه می‌کنیم که دوست دارند با شناخت بهتر خودشان، موانع و مشکلات زندگی را از میان بردارند.
به گزارش شهرآرانیوز، اختلالات شخصیتی نابودگر زندگی هستند، الگو‌هایی که در تمام طول زندگی باعث می‌شوند بدون آنکه بدانیم، حس نارضایتی عمیقی داشته باشیم: ناخشنودی از روابط شخصی، احساس شکست در کار‌ها و کیفیت پایین‌تر از حد انتظار زندگی.
 
دکتر جفری‌ای یانگ و جانت اس کلوسکو ۲ روان شناسی هستند که با درک این موضوع شایع در زندگی بیشتر افراد، به خلق کتابی می‌پردازند که در آن نه تنها علائم بسیاری از این مشکلات همچون افسردگی، اضطراب، اعتیاد، اختلالات غذایی، مشکلات جنسی و بی خوابی را به ما معرفی می‌کنند، بلکه ما را با الگو‌ها و باور‌های مدیریتی تکرارشونده و نابودگری هم آشنا می‌کنند که در علم روان شناسی به آن‌ها «تله» می‌گویند.
 
آن‌ها در این کتاب از زبانی بسیار ساده استفاده می‌کنند تا خواننده به راحتی بتواند معنای تله‌های زندگی را درک و به سرعت آن‌ها را در زندگی خود شناسایی و از تکنیک‌هایی قدرتمند برای ایجاد تغییر در زندگی استفاده کند. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: مدتی پس از اینکه خانه‌ای را که در آن بزرگ شدیم ترک می‌کنیم، به خلق موقعیت‌هایی می‌پردازیم که در آن‌ها با ما بدرفتاری شده، نادیده گرفته شده، سرکوب یا کنترل شده ایم و عموما محیطی را می‌سازیم که پیش از این در آنجا از رسیدن به تمام آنچه می‌خواستیم ناکام مانده ایم. این تله‌های زندگی هستند که مشخص می‌کنند ما چطور فکر کنیم، احساس کنیم، عمل کنیم و آن‌ها را به دیگران نیز منتقل کنیم. آن‌ها موجب بروز احساسات قدرتمندی همچون خشم، ناراحتی و اضطراب در ما می‌شوند، حتی زمانی که ظاهرا همه چیز روبه راه است. مطالعه این کتاب را به همه افرادی توصیه می‌کنیم که دوست دارند با شناخت بهتر خودشان، موانع و مشکلات زندگی را از میان بردارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->