لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گوشی نسل پنجم جدید و تاشوی موتورولا رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۵۲۲۹
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
گوشی نسل پنجم جدید و تاشوی موتورولا رونمایی شد
موتورولا از گوشی نسل پنجم جدید خود به نام ریزر ۵ جی خبر داده که قرار است این هفته از راه برسد.
به گزارش شهرآرانیوز، گوشی Razr 5 G که نمونه به روزشده گوشی Razr موتورولا است با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارد و در آن از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۷۶۵ جی استفاده شده است.

این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین مهم‌ترین تغییر در این گوشی ارتقای دوربین اصلی آن از ۱۶ به ۴۸ مگاپیکسل است.

در عین حال ارتقای قیمت این گوشی به ۱۴۰۰ دلار موجب شگفتی کاربران شده است و مشخص نیست موتورولا بر چه مبنایی چنین قیمت بالایی را برای گوشی تازه خود در نظر گرفته است.

این گوشی که به صورت تاشو طراحی شده دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با دقت ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل بوده و از باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری بهره می‌گیرد. این گوشی ۱۹۲ گرمی ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و ابعاد آن در حالت عادی ۱۶۹.۲ در ۷۲.۶ در ۷.۹ میلیمتر و در حالت تاشده ۹۱.۷ در ۷۲.۶ در ۱۶ میلیمتر است.
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->