ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها
دو گوشی اقتصادی جدید

موتورولا Moto E و Moto G Fast را معرفی کرد

  • کد خبر: ۳۰۰۳۸
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
موتورولا Moto E و Moto G Fast را معرفی کرد
موتورولا دو گوشی هوشمند جدید در دسته‌ی ارزان‌تر از ۲۰۰ دلار معرفی کرد که خانواده‌ی محصولات این شرکت را برای پاسخ به نیاز انواع مشتریان، تکمیل می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، موتورولا دو گوشی هوشمند اقتصادی معرفی کرد. گوشی‌های پایین‌رده‌ی Moto E با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار و Moto G Fast، دو عضو جدید خانواده‌ی محصولات موتورولا هستند که به‌نوعی مجموعه‌ی محصولات این شرکت را در دسته‌ی میان‌رده و پایین‌رده نکمیل می‌کنند. این دو گوشی موتورولا، به خانواده‌ای اضافه می‌شوند که چندی پیش شاهد ورود Moto G Power با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار و Moto G Stylus با برچسب قیمتی ۲۹۹/۹۹ دلار بود.
 
گوشی جدید Moto E جایگزین محصول سال گذشته، Moto E۶ می‌شود و G Fast نیز به‌عنوان جایگزینی برای G۷ Play معرفی شد. ظاهرا موتورولا در رویکردی هم‌مسیر در سال جاری، سیستم نام‌گذاری خانواده‌ی G از محصولات خود را متحول کرده است.
 
گوشی G Fast شباهت زیادی به G Power و G Stylus دارد و از نمایشگر با نسبت تصویر ۱۹:۹ دارای یک حفره برای دوربین جلو بهره می‌برد. البته تمامی مشخصات سخت‌افزاری مدل ارزان‌قیمت جدید، نسبت به نسل‌های قبلی کاهش یافته است تا بتوان محصولی با قیمت مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه کرد. G Fast با وجود بهره‌مندی از پردازنده‌ی مشابه با برادران خود، اسنپدراگون ۶۶۵، تنها سه گیگابایت حافظه‌ی رم (در مقایسه با چهار گیگابایت در محصولات دیگر) به کاربر ارائه می‌کند. حافظه ذخیره‌سازی نسخه‌ی پایین‌رده نیز ۳۲ گیگابایت بوده که در مقایسه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی Stylus و Power بسیار کمتر است. موتورولا نمایشگر گوشی جدید را هم با عقب‌گرد نسبت به دیگر اعضای خانواده‌ی G انتخاب کرد (۷۲۰p به‌جای ۱۰۸۰p).
 
موتورولا Moto E و Moto G Fast را معرفی کرد
 
پیکربندی دوربین Moto G Fast تفاوت زیادی با G Power ندارد. یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه‌با دوربین هشت مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه‌ی اولترا واید و یک لنز دومگاپیکسلی ماکرو برای گوشی جدید موتورولا در نظر گرفته شد. موتو جی فست همچنین از دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل بهره می‌برد. شرکت سازنده، باتری چهار هزار میلی‌آمپری را برای G Fast در نظر گرفت که با نسخه‌ی استایلوس برابر است. نسخه‌ی پاور، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، باتری قوی‌تری پنج هزار میلی‌آمپری دارد. از قابلیت‌های دیگر G Fast می‌توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، شارژ ازطریق درگاه USB-C، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و مقاومت نسبی در برابر پاشش آب IP۵۲ اشاره کرد.
 
گوشی هوشمند Moto E با بهینه‌سازی‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی یعنی E۶ همراه بود. این گوشی از نمایشگر ۶/۲ اینچی بهره می‌برد (در مقایسه با نمایشگر ۵/۵ اینچی E۶) که البته رزولوشن ۷۲۰p دارد. طراحی پنل جلویی نیز به‌صورت بریدگی قطره‌ای در نظر گرفته شد که با کمی حاشیه در پایین، حاشیه‌ی نمایشگر را نسبت به نمونه‌های کنونی بازار بیشتر نشان می‌دهد. موتورولا همچنین برای اولین‌بار در این گوشی از خانواده‌ی E، از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کرده است.
 
موتورولا Moto E و Moto G Fast را معرفی کرد
 
موتورولا در گوشی پایین‌رده‌ی خود پردازند‌ه‌ی بهتری را نسبت به نسل قبلی استفاده و اسنپدراگون ۴۳۵ را با ۶۳۲ جایگزین کرد. حافظه‌ی رم گوشی جدید، مانند برادر بزرگ‌ترش دو گیگابایت عنوان شد، البته در حافظه‌ی ذخیره‌سازی شاهد دو برابر شدن ظرفیت و استفاده از حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی هستیم. دوربین پشتی هم به سیستم دوگانه ارتقا یافت که از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی درکنار لنز عمق‌سنج دو مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به باتری ۳،۵۵۰ میلی‌آمپری، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و مقاومت IPX۲ در برابر نفوذ آب اشاره کرد که البته حداکثر برای مقاومت در برابر پاشش عادی مقاوم خواهد بود. گوشی اقتصادی موتورولا از شارژر میکرو USB بهره می‌برد که باتوجه‌به همه‌گیر شدن USB-C انتخابی عجیب به‌نظر می‌رسد.
 
هر دو گوشی جدید موتورولا از اندروید ۱۰ بهره می‌برند که به تمامی بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در گوشی‌های جدید شرکت مجهز است. قابلیت‌هایی همچون Edge Plus، حالت مخصوص بازی، آیکون‌ها و رنگ‌های قابل تغییر و دستور‌های حرکتی، در گوشی‌های اقتصادی هم دیده می‌شوند. موتورولا می‌گوید جی فست یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم دریافت می‌کند، اما Moto E چنین مزیتی نخواهد داشت. هر دو گوشی در تاریخ دوازدهم ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند.

منبع: زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->