انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار خواهد شد؟

  • کد خبر: ۴۵۲۸۹
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار خواهد شد؟
«سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قراز است با شرایط ویژه برگزار شود.» دبیر جشنواره فیلم فجر با بیان این مطلب توضیح داد که چه محدودیت‌هایی برای جشنواره فیلم فجر امسال اعمال می‌شود.
 به گزارش شهرآرانیوز،‌ دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد؛ ‌این دوره از جشنواره امسال با شرایطی ویژه برگزار می‌شود.

محمد مهدی طباطبایی نژاد که تا همین چند روز قبل معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بود، با تمدید نشدن ماموریت خود به سازمان صدا و سیما یعنی جایی که تهیه‌کننده ارشد آن است، برگشت.

اما با رسمی شدن حکم جانشین وی در این معاونت که نشان می‌داد رایزنی‌های احتمالی برای تمدید حضور طباطبایی نژاد منتفی شده، حکم دیگری برای او صادر شد و او به گفته خودش نتوانست به رفقایش «نه» بگوید.

مهم‌ترین پرسشی که در حال حاضر از دبیر جشنواره فجر می‌توان پرسید درباره برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره امسال در بهمن و نیز چگونگی آن است که طباطبایی نژاد پاسخ داد:تا الان قرار ما بر این است که جشنواره فیلم فجر به شکل محدود و کاملاً رعایت شده با حداکثر پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. البته منظور از محدود این نیست که حجم جشنواره کوچک شود بلکه برپایی آن را با همان رعایت پروتکل‌ها و ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها مدنظر داریم.

او تایید کرد که در این راستا جشنواره‌ ونیز به نوعی الگوی برگزاری جشنواره فجر در دوران کرونا خواهد بود. او همچنین اضافه کرد که علاقه مندان به شرکت در جشنواره باید منتظر انتشار فراخوان جشنواره باشند.

طباطبایی نژاد در حالی از برگزاری فیزیکی جشنواره فیلم فجر خبر می‌دهد که تقریبا بیشتر سینماگرها برگزاری آنلاین آن را ممکن نمی‌دانستند و برهمین اساس گمانه‌زنی می شد که با توجه به پیش‌بینی‌ها از شرایط خاص زمستان در شیوع کرونا احتمالا جشنواره منتفی می‌شود یا نهایتا با جشنواره جهانی فیلم فجر که سال آینده برگزار می‌شود ادغام خواهد شد.

طباطبایی نژاد که کارمند رسمی صدا و سیماست، دومین فردی است که در سه چهار سال گذشته پس از پایان ماموریت خود در وزارت ارشاد به دبیری مهم‌ترین جشنواره هنری کشور می‌رسد. البته او تاکید دارد که حکم دبیری جشنواره رسمی و سازمانی نیست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->