معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

رونمایی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ A3 Core + قیمت و مشخصات

  • کد خبر: ۴۵۳۰۸
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
رونمایی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ A3 Core + قیمت و مشخصات
سامسونگ گلکسی Galaxy A3 Core با سیستم عامل Android Go در نیجریه رسما معرفی شد. این گوشی جدید جانشین Galaxy A2 Core است که سال گذشته معرفی شد.

 

سامسونگ Galaxy A3 Core نسبت ابعاد 16:9 را نسبت به مدل قبلی خود را تغییر می دهد. حاشیه ها در حال حاضر کوچکتر هستند اما در مقایسه با سایر گوشی ها هنوز ضخیم به نظر می رسند. این یک دستگاه سطح اقتصادی است، بنابراین ما آن را برای حاشیه های آن نمی کوبیم. صفحه نمایش TFT LCD در اندازه 5.3 اینچ و دارای وضوح تصویر HD + یا (1420 در 720) است.

سامسونگ Galaxy A3 Core دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است و با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی سازگار است (فضای ذخیره سازی 10.6 گیگابایت است). یک اسلات کارت MicroSD اختصاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کنید!

 

این گوشی دارای یک دوربین 5MP با f/2.4 بالای صفحه نمایش است در حالی که در عقب دارای یک دوربین 8MP با f /2.2 و فلش LED است. سامسونگ می گوید تا 4 برابر بزرگنمایی دیجیتال دارد و می تواند فیلم های FHD را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. این گوشی دارای صفحه پشتی پلی کربنات بافتی است و به رنگ های آبی ، سیاه و قرمز ارائه می شود.

سامسونگ گلکسی A3 Core سیستم عامل Android Go را اجرا می کند اما سامسونگ نگفت که چه نسخه ای است. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ MicroUSB وجود دارد. این تلفن همچنین دارای پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو) ، Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز ، جک صوتی ، GPS ، LTE و بلوتوث 5.0 است.

Galaxy A3 Core اکنون در نیجریه با قیمت 32500 پوند (85 دلار یا حدود 2.5 میلیون تومان) در فروشگاه های سامسونگ و فروشگاه های همکار در دسترس است.

 

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ A3 Core رسما معرفی شد

منبع: ترنجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->