تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید
سرخط خبرها

آیا مدارس مشهد تعطیل خواهند شد؟

  • کد خبر: ۴۵۴۹۵
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
آیا مدارس مشهد تعطیل خواهند شد؟
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ارائه گزارش‌های بهداشتی و درمانی مدارس این استان به ستاد استانی کرونا خبر داد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ارائه گزارش‌های بهداشتی و درمانی مدارس این استان به ستاد استانی کرونا خبر داد.

قاسمعلی خدابنده با اعلام این خبر افزود: آمار اعلامی از سوی اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان و معلمان به کرونا، آماری است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اعلام شد، بنابراین نمی‌توان گفت آمار اعلامی، نتیجه بازگشایی مدارس است. ضمن آنکه بسیاری از کلاس‌های درس به شکل مجازی و در بستر شبکه شاد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: آمار قطعی مبتلایان در اختیار ستاد استانی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و معلوم نیست که جامعه مبتلایان به کرونا در آموزش و پرورش، این ویروس را در محیط آموزشی گرفته‌اند یا در سایر مجامع شهری و کشوری به آنان منتقل شده است.

خدابنده به رعایت بیشتر و نظارت شدیدتر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اشاره و تصریح کرد: به جرئت می‌توان گفت در بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی، هچ نهادی همچون آموزش و پرورش خود را به رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت دانش‌آموزان و همکاران موظف نمی‌داند. در هفته گذشته ۱۵ بازدید سرزده از مدارس نواحی مختلف مشهد انجام دادیم که خوشبختانه پروتکل‌ها را با جدیت تمام رعایت می‌کردند و حساسیت فراوانی به سلامت دانش‌آموزان داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پاسخ به احتمال تعطیلی مدارس استان باتوجه‌به شیوع موج سوم کرونا تأکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اختیارات ستاد‌های استانی در تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی، آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارش‌های مستند و جامع به ستاد استانی کرونا و رونوشت آن به وزارت آموزش و پرورش مبنی بر توان و ظرفیت موجود در واحد‌های آموزشی و ستادی، خود را تابع مصوبات این ستاد می‌داند و در صورت صلاحدید مدیران استان، آماده تغییر وضعیت فعالیت‌های آموزشی خود خواهیم بود. اما تاکنون حرفی از تعطیلی مدارس بیان نشده است.

گفتنی است براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش، تاکنون ۲۳۲ دانش‌آموز و ۲۴۴ معلم در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->